Ya hastayim hem regl hem nezle (belkide coronayim bilmiyom) hem gözlerim agriyo. Beni teselli edicek biri yok. ben napicam ya nazimi cekecek kimse yokkkkk agliyorum ya biri vardi terketti olur gibi yapip oldurmadi. ben onu cok seviyorum gelsin kaprislerimi ceksinn ya 1 sene oldu dönmedi
Güncellemeler
+1 yıl
Neden neden neden!
Hem hastayım hem de reglim. Benim nazımı çekecek erkek yok mu bu dünyada?
Ikna ve telkin metoduyla Düşüncelere önem vermemeyi öğreniyorsun Ikna ve manipule teknikleri Aklını geliştiren çelişti kitap önerileri Ve akılcılığı öğreniyorsun
" Sevecekseniz eğer ; Bir erkeğin merhametini sevin… Para, mal, mülk tükenir, yakışıklılık gider. Ancak merhamet bakidir. Merhamet ; Erkeğe yakışan en güzel şey "
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Ben de covid değilimdir regl oldum diye bağışıklığım düştü diyodum ama covidmisim bence sen de test ver
Yapucam bende test. Ama gpzlerimdr agriyo lens taktgmdan beri ya
Test verince noluyo qnq
Üzülme kız 3 4 güne geçecek ağrısı korona olsan bile. Çok geçmiş olsun. Nane limon vs kaynat. Bol su iç. Dinlen güzelim 🤗
teşekkür ederim Allah razi olsun ama gözlerimde agriyo böyle anlarda nazimin gectigi kimse yok ya maalesef
Konuşmak istersen dinlerim tatlı şey :) ilgi lazım senin gibi bi fıstığa :)
Ya olur valla cok canım sıkılıyor benimde takip atayim
Olur beklerim :)
Naptın?
Bekleme giden gitmiştir dönmez ha bu arada kimseye ihtiyacın yok sen güçlü bir kızsın
Nasil gucluyum ya niye agliyorum ozaman
Şımarıklığından olabilir🤭
Simarikla ne alaka sadce bende sevilmek istiyorum
Nazlısın o zaman🙄
Nazliyim tabi niye olmayayim ki 😁
Şimdi belli oldu😅
😁 ya bende istuyom naziminngectigi biri
Hakkın tabiki tatlı kız🤭
Merak ettim bu kızı takip atsana sakıncası yoksa
Ama gizlisin
Açtım🤭
Yazin
Tkp attim
Tamam
Geçmiş olsun, hepsi geçer merak etme 👍👍
Tsk ederim uzuluom
tek kızımın nazını çekiyorum
Eşinin,?
keşke benimkileri çeken de olsa aynen yok cry
Off evet ya
seni anlıyorum çok kötü his
😂😂😂
Paraylan çekeriz
Neden ya beleş yokmu işim yokki 😭😭
Buradaki abazalar var beleş istiyorsan
Ama bizim ki kaliteli hizmet...😱😱😱😱
Jyjdjd ya abaza istemiyom ama kaliteli olanda pahaliysa nekadar kaliteli olabilirki satin alinan sevgi
Öyle dimeew
Psikologların yapamadığını yapıyorum benn
Sevgi sevgidir
Ha paraylan ha parasız ne farkeder#;
Ne yapion
Ikna ve telkin metoduyla
Düşüncelere önem vermemeyi öğreniyorsun
Ikna ve manipule teknikleri
Aklını geliştiren çelişti kitap önerileri
Ve akılcılığı öğreniyorsun
Bunlarla olmuyo ki yesil gozlu bi yakisikli lazim
Valla ben çirkinim 😱😱😱😱😂😂😂
Bance sana güzel bir tokmak lazim
Ne diyon o ne
Çok önem li bir alet 😂😂😱😱🤮
Sen napacan nazını çekene
Teselli etsin sevsin
Hüüü bana wer ilgiw hüüü
Komik deglsn hastaym burada agliyorum
Yok komiklik olsun diye yapmadım gerçek olan bu
Kotukalplisin cunku beni aglattin
Tüh gerçekler acıymış demek ki
Sen pislik kotu kalbli ve cadı gibisin
Hiç de öyle demezler ama işte yeni özelliklerim açıldıysa
Öyle ben cozdum hemen 2 dkda
Tebrik ediyorum seni
Neden
2 dakika da çözmüşsün ya beni ondan
Tabi iyiyimdir bu konuda
Aa olmaz mıı erkekler dünyaya naz çekmeye geldiler
off senin nazını 100 yıl çekerim
Hani canim benimki neden cekmedi
Kız ironi yapıyor
tabi, senin beynin şu an
görev yerinde değil
@AmanthemaPekii bana bak yeter artk cok oldun sen benim sinirlerimi ziplatma
yahauhahaha
Hey hişt fıstık çıkı çıkı
Yol arkadasim
Canımm.
E gell
Nerye
Niye
Nazını çekecem
Olur
Yazdm
Iıııyyyy hoşt
Ne diyon ya aptal sey
Vardır
Nerde
Sadece henüz tanışmadınız
Tanisdim sandim gitti
Demek ki doğru kişi değilmiş.
Ama cok yakisikli karakteride iydi bidha nasl bulcam öylesini
" Sevecekseniz eğer ; Bir erkeğin merhametini sevin… Para, mal, mülk tükenir, yakışıklılık gider. Ancak merhamet bakidir. Merhamet ; Erkeğe yakışan en güzel şey "
Ztn merhametini sevdim güye ama yokmus rol yapmis
Rol yaptığını görememenin nedeni yakışıklı olması öyle anlaşılıyor.
Hayr basta cirkin buluyodum zaten karakterine baglandim sonra gozume yakisikli geldi
Demek ki maske takıyormuş.
Neymiş nazın çekeriz
Cok cok
Çekerim derdin dağ gibi olsa yanarım aşkın ateşten olsa
Yuh neden
Aklıma geldi sadece