Hastanelerde çalışan personellerin hastalara 'Sen' diye hitap etmeleri ve emrivaki konuşmaları sizleri de rahatsız etmiyor mu?

Genelde de gerginler. Aslında yumuşak davransalar hastalarda hastaneye gitme fobisi kalır mı sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Hasta hakları olarak Cimer bu konuda dikkate alır mı bu durumu yoksa bu böyle mi devam eder.
İnanın tek bu sebepten herhangi bir sağlık kuruluşuna gidesim yok hastayken daha hasta oluyorum hastaneye fobim artıyor
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Hastanelerde çalışan personellerin hastalara 'Sen' diye hitap etmeleri ve emrivaki konuşmaları sizleri de rahatsız etmiyor mu?
Cevapla