Kalksa da kalkmasa da takmayanlar iyice arttı bir şeyi değiştirmez. Ben takmaya devam edicem. Böylelikle milletin ter ve ağız kokusunu ds çekmemiş oluyoruz
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Valla kalksın kalkmasın virüs hala hayatımızda ben yine de takarım sevdim de zaten maske takmayı yazıın sıkıntı sadece😁
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Evet. Rusya ve Kanada'da maske takan yok.
%9 koruyuculuğu olduğu söylendi. Gereksiz bir bez parçası.
Valla almanyada da konuşuluyo böyle zaten bütün ülkeler aynı kararı alıo nedense
Takiyormus gibi yapiyoruz. Akil tutulmasi yasamadigim icin, umurumda degil boyle gundemler
Doğru olsa da ben maskemi çıkarmam..
https://youtu.be/NBSUbAMomIYKalksa da kalkmasa da takmayanlar iyice arttı bir şeyi değiştirmez. Ben takmaya devam edicem. Böylelikle milletin ter ve ağız kokusunu ds çekmemiş oluyoruz
Valla kalksın kalkmasın virüs hala hayatımızda ben yine de takarım sevdim de zaten maske takmayı yazıın sıkıntı sadece😁
Bi kapalı mekanlara girerken takıyoz zaten millet takmıyorki
Hayır uzun bir süre devam eder hem vakalar çok yüksek aşılama bitmeden gelmeyecek.
Bakan Koca öyle demiş valla ne bu kesin konuşma. 😅
Ayrıca vakalar da düştü demiş..
Öyle olmuyor işte demeyle olmaz her gün bir uçak dolusu insan ölüyor tam tersi olursa bakanlığı bırakmak zorunda kalır.
Çoğu Ülke de kalktı saçmalama ya
Keşke gerekmeyecek kadar hafiflese de eski günlere dönsek
Zatne kimse takmıyor ki
Ayenn o açıdan gereksiz, kalkmalı
Çirkiniz aw takmaya devam ederiz :/
konu doğru ama bu süreçte kalkması sıkıntı
Zaten saçmalıktan ibaretti
Çoğunluk umursamiyo ki zaten
olabilr ama kapalı alanda takmak zorunlu olmalı ya
Zaten açık alanda takan yok ki, Cafeler de hiç takan yok sadece Hastane, Okullarda zorunlu.
bilmiyorum takanlar var hala ben takıyorum sahsen
Virüs geçmeden çıkarmak mantıklı değil
İnşallah kalkar ya yeter artık
Takan yokki zaten bir yere girince takıyorlar
Zaten takmıyorum. Sorun değil
Ben yine takmaya devam edicem isteyen takmasın 😁
her ay çıkıyor bu söylenti
mendil bulamayınca sünkürüyordk iyi oluyor du ya
Kalkmasım ya :/
kalktı ki