Babaannem 1 hafta önce, poposu üzerine düştü ve o günden bu yana çok kötü durumda. Vücudunda bir yalanma yok. Ama kendinde değil. Ayakları elleri çalışmasına rağmen ne yürüye biliyor ne hareket edebiliyor. Doktorlar inme olduğunu söylüyor ama vücudunda felçli bir bölge olmadığı için, net birşeyde söyleyemiyorlar.
Konuşması falan çok garip, ve sürekli dargınlık geçiriyor. Bu arada yaşı 87.
Çok üzülüyorum onun bu durumuna. Daha önce böyle bir durumla karşılaştınız mı? Tedavi edile bilir mi?
Konuşması falan çok garip, ve sürekli dargınlık geçiriyor. Bu arada yaşı 87.
Çok üzülüyorum onun bu durumuna. Daha önce böyle bir durumla karşılaştınız mı? Tedavi edile bilir mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer