Çok çaresizim, ne yapayım şimdi bana akıl verir misiniz? Günlerdir ağlıyorum mahvoldum artık 😔 ?

2017 Yılında trafik kazası geçirdim, sol dizimden hasar aldım. Ameliyat oldum 3 defa düzelme olmadı. Uzun süre ayakta duramaz, yürüyemez oldum.
Engelli raporu alayım dedim, belki o raporla bişeyler yaparım. Engelli raporu vermediler. Dizimde ki hasar engelli sayılabilmem için yeterli olmadı.
Doktor araştırdım rontgenlerimi attım Türkiyenin en iyi doktorlarına. Yapacak bir şey, mahvolmuş dizin, düzeltemeyiz dediler.
Tüm gün boyunca evde oturuyorum yıllardır. Atak geçirip geçen sene kollarımı kesmiştim. Her yerim kesikler içinde, dışarıdan görenler uzak duruyor benden, korkuyorlar.
İntihar etmeye cesaretim yok, yaşamayada hevesim kalmadı. Nadıl çıkarım bu bataklıktan?
Çok çaresizim, ne yapayım şimdi bana akıl verir misiniz? Günlerdir ağlıyorum mahvoldum artık 😔 ?
Cevapla