Çok fazla acıkıyorum ama kilo almak istemiyorum. Yine de yemeli miyim?

Son zamanlarda iştahım aşırı arttı, asla doymuyorum, açım ve karnım gurulduyor... Psikolojik mi diye düşündüm ama vücudum fiziksel tepkiler veriyor. Son zamanlarda kiloma aşırı kafa taktım belki o yüzden bilmeden çok az yiyorumdur? Ve aşırı acıkıyorum, midem bulanıyor. Yemek yemeli miyim? Kilo almak istemiyorum :(
Çok fazla acıkıyorum ama kilo almak istemiyorum. Yine de yemeli miyim?
Cevapla