Boyunu sen belirlemiyorsun diye biliyorum ve boy uzatma ameliyatı çok acılı bir ameliyat arkadaşım olmuştu kemiğini kırıyorlarmış sanırım ek yaptıkları için kaynaması falan acı çektiriyormuş
A sarcasm yani 🙈 hiç anlamam... Fakat Afrikalılar çok uzun oluyor okadar genetik olarak abi sen napican Allah'ın yaptığı yeter ben asıl küçük boyluyum😭🤣
Türk kızları ciddi anlamda egolu burunlar havada ama güzellik olaral beğenmiyorum çoğu estetikle güzel doğal güzeller çok nadir genetik olarak güzellik yok
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Hiç bulaşma. Kendinle barış. Çok zorlu ameliyat. Zaten en fazla 10 cm diyolar. Degmez.
Atma Ziya. Zaten uzunmuşsun.
175 uzunmu
Kısa mı?
Biraz kısa
Allah tan bela mı istiyosunuz ya? Yeter tamam işte. Ya ölüp gidicez. Kalan ömrümüz belki iki gün.
26 mı Yaşın 26 olmak nasıl bir his 2 yaş büyüksün benden
Ablan gibi hissediyorum😀
Sen benim ablam ol Ozaman
Ya şaçmalama duyanda 1.10 sanıcak. Ne güzel ortalama bir boyun var Allahtan başka ne istiyorsun. Piyasada 170 altı o kadar erkek varken 🤷♀️
Boyunu sen belirlemiyorsun diye biliyorum ve boy uzatma ameliyatı çok acılı bir ameliyat arkadaşım olmuştu kemiğini kırıyorlarmış sanırım ek yaptıkları için kaynaması falan acı çektiriyormuş
Bu işlem kaç liraya patlıyacak? İnternette 50k 100k yazıyor fazla değil mi?
Param var ticaret yapıyorum para babasıyım
100k
Bence böyle gayet iyisin ama ilaki olmak istiyorsan 1.85 ol yeterli
185 dahamı estetik
Evet
bu ameliyatlar çok riskli internetten araştırın ameliyat olup ölen, sakat kalan çok insan var.
Öyle bir ameliyat var mı varsa 185 iyidir 190 çok uzun oluyor
190 ol hatta silikon kas yaptır sen tamam mı
Kası kendim yaparım😝
Çok kas iğrenç duruyor ama
@CinderellaXxX666 dalga geçiyorum bu abimizin kaslı ve uzun erkeklerle alıp veremediği var
A sarcasm yani 🙈 hiç anlamam... Fakat Afrikalılar çok uzun oluyor okadar genetik olarak abi sen napican Allah'ın yaptığı yeter ben asıl küçük boyluyum😭🤣
@CinderellaXxX666 kaslı ve uzun erkekler idolüm
ben demiştim demek istemezdim ama ben demiştim
Sen bana kıl oldun iyice demi
evet
Ama çok fazlası hiç güzel değil
Kişiye göre değiştiriyor.. kimi heryeri kas bende kusasım geliyor
@CinderellaXxX666 evet fazlası kötü duruyo
Kıl olmak iyidir
Buna gerçekten ihtiyacın var mı?
175 im
Hiçte kısa değilsin ki. 1.50 olsan çok güzel olurdu değil mi?
Düşünemiyorum bile
Nereye ekleme yapıyorlar
Ekleme yok kemik uzuyo yeni kemik oluşuyo
Kızlar çok şekilci ve çok kötü . Çoğu da uzat demiş ne kadar şekilci ve kötü niyetliler.
Erkeklerde de güzellik algısı var? Bu kızlara özgü bir şey değil ki
@xdenizx898 acımasızca yazılmış boyla adamlık mı olur
Olmaz bencede
Ama çok kısa erkekte hoş değil
Bu da bi gerçek
@xdenizx898 175 cm kısa mı normal insan boyu.
Kabul et kadınlar acımasız.
175 zaten kısa değil
1.70 ve üstü iyi
@xdenizx898 185 den kısası kurtarmıyor handefilere bak aşağıda yazılanlara.
Şov yapıyorlar
1.55 boyları var 1.85 herif istiyorlar
@xdenizx898 olsa olsa 165 en uzunu.
150 Lik kız bile kısasın 185 den aşağısına erkek demem diyo
Kanka kemiklerin arasına platin mi takıyolar nasıl yapıyolar bu uzatmayı. Aynı boydayız ben de 174 175 kadarım.
vücudumda yabancı madde taşımak istemezdim sonradan kaybama olup kemik mi birleşiyor nasıl oluyor
Ya manyak mısınız
O ameliyat çok zor kemiği kırıyorlar
Sağlık okuyorum ben çok riskli değmez
@xdenizx898 kızlar bizi tribe sokuyor anlamazsın sen berbat bi sosyolojik denge içindeyiz. hiçbir kızdan ilgi görmüyoruz.
Türk kızları çok güzel değiller ama burunlar çok havada
Benim babam ingiliz ingilterede doğdum büyüdüm
@xdenizx898 Yurtdışında yaşayanları çok iyi. Avrupadaki Türk kızları candır mesela. Buradakiler sıkıntılı ama
Evet bak işte bundan bahsediyorum aynı şeyi yazdık :D
Türk kızları ciddi anlamda egolu burunlar havada ama güzellik olaral beğenmiyorum çoğu estetikle güzel doğal güzeller çok nadir genetik olarak güzellik yok
@xdenizx898 güzellik meraklısı değilim o kadar ama ego yapmasınlar insana insan mualemesi yapsınlar yeterli.
Kemikleri kırıyorlar ve 1mm aralayarak hergün açıyorlar aradaki 1mm Lik boşluğa yeni kemik oluşuyo
Çok riskli o
riskli iş biraz yanlış kaynama olursa
Sağlık okuyorum iyi düşün
@xdenizx898 hangi üni
Yeme bizi ya Belli boy’dan sonra uzatmiyorlar
175 uzatılıyo
Özel de
Boyun 1.75 ise hiç olma
Kısa veletler benim boyumda
Ben 1.57 falanım ben napayım şükret haline
3 metre ol, belki aklında çalışır o zaman
Seçenek genişse 2.30 falan yaptır.
Onun yerine burnunu yaptırabilirsin
Çok kötü değilmi
Öyle bi ameliyat mı var
Evet araştır istersen
188 olamıyor musun?
Oluyo 188 mi iyi
İyi. 188 ol
1.85.
Shsjdjd komik misin
250 cm
210 ol
183 ideal.
187 👍
Niye? Hiç yapma
2.05 ol
Ohh hay maşallah
@nuronlinecom dalga geçiyorum arkadaş sallıyorda öyle kafana göre boy uzatma var mı 😂
ay o nasil oliyo
Kemiği kırıp uzatıyolar araya yeni kemik oluşuyo
yapma v9leybol basketbol oyna uzar zaten
süt ic bide
Kemik uzatmam durdu 24 yaşım
kirma kemigini cok kotu bir sey ya
175 de gayet uzun boy valla ben bakardm sana😂
https://youtu.be/8QWZhaZIiYo
acilmadi
Videonun özeti şu bacağı yarıyolar videoda
ayyyyyyyyyyyyyy
depweb videolaei gibi iy
boş ver sacmalama vazgec şu dusunceden
Psikopata patladım vazgeçemiyorum
hayir yapma manyk msn
her erkek izun olmak zorunda degil ki sen kisa deglsn zaten
gayet oyisin
Şuanki boyun kaç?
175
185 ol. Fazla uzunluk eklemlerde sıkıntı yaratabilir.
Sen nerden biliyon eklemlerde arıza çıkardığını
Bilirim ben
BİLLLLLMİYORUM
185 ol