Kizligimi kendim bozdum ergenlikte nişanlım inanmaz ya da nisnalnmaada bir çare var mı kan geldimi gelmedimi yirtildumi yirtilmad?

Kizligimi kendim bozdum ergenlikte nişanlım inanmaz ya da nisnalnmaada bir çare var mı kan geldimi gelmedimi yirtildumi yirtilmadimi bilmiyorum moralim çok kötü sıfır hata nisanidim nişanı bile atasim geldi ne yapmalıyım
Kizligimi kendim bozdum ergenlikte nişanlım inanmaz ya da nisnalnmaada bir çare var mı kan geldimi gelmedimi yirtildumi yirtilmad?
Cevapla