Corona geçirdiğimden beri çalışmakta zorlanıyorum ve hiç iyi hissetmiyorum kendimi. Sizdede öyle oldumu ve neden olabilir?

Yani sebebi coronamı onuda bilmiyorum. Aşırı yorgunum, bu aralar çok zor çalışıyorum her yerim ağrıyor ve kalp ağrısı felanda var sanırım. Saçlarımda çok dökülüyor.
Corona geçirdiğimden beri çalışmakta zorlanıyorum ve hiç iyi hissetmiyorum kendimi. Sizdede öyle oldumu ve neden olabilir?
Cevapla