Lösemiye yakalandım. İlik nakli olmam lazımmış. Bunu aileme söylemelimiyim?

Ehliyet için sağlık ocağına gittim. Beni hastaneye sevk etti. Kan kanserine yakalanmak üzere olduğumu söylediler. Tedavi görürsem onay verileceğini söylediler. 4 ay tedavi gördüm. Tedavimin sonunda ehliyetimi alabildim. Ama kansere yakalandığımı ve ilik nakli olmam gerektiğini söylediler. Ben kansere üzüntüden yakalandım. 3 yıl önce sevdiğim adam beni yarı yolda bıraktı. Yemeden içmeden konuşmaktan kesildim. Yakalanmışım işte. Neyse kimseye söylemedim. En azından ilerlesinde ölüp kurtuliyim diye. Ama 3 yıl sonra çıktı geldi bu yıl evlenmek istediğini söyledi :( ama ben ona lösemi olduğumu söyleyemedim. Ailemede söyleyemedim. Bir yanımda evlenme hayalleri kuran sevdiğim adam var bir yanımdada bana çeyiz hazırlayan ailem
:( ben ne yapacağım bilmiyorum. Kanser olduğumu öğreneli 7 ay geçti saçlarım dökülüyor önleri bir kaç tutam beyazladı :( ne yapsam yaa
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bide bu şu an evlenme yolunda olduğum çocuğun babası yıllar önce kan kanserinden ölmüş Yani lösemi. Bunuda göz önünde bulundurun. Bidaha aynı acıyı hatırlatmaktan aynı süreci bendede görmesinden korkuyorum.
Lösemiye yakalandım. İlik nakli olmam lazımmış. Bunu aileme söylemelimiyim?
Cevapla