20 yaşındayım ve tuvalet düzenim hala yok ne yapmalıyım?

Arkadaşlar merhaba ben 20 yaşındayım İdrarımı yapıyorum ama büyük tuvalete gelince onu altıma yapıyorum ve bu durum benim moralimi bozuyor bağırsaklarmda tembellik var yani kabızlık yaşıyorum şimdi isal gibi oldum ama hala tuvalete gitmek benim için zor oluyor bu kendimi bildim bileli var küçükken çok doktora gittim ama çare bulamadim yani kisacasi altıma yapıyorum büyük tuvaletimi altıma yapmak daha rahat kolay geliyor 😑 bu psikolojik bir durummu psikiyatriye de gittim bir sonuç alamadım ne yapmalıyım küçüklükten beri böyleyim bir ara düzene koymuştum tuvalete gidip yapıyordum ama sonra yine aynı oldum tuvalete gidince acicak diye korkuyorum
20 yaşındayım ve tuvalet düzenim hala yok ne yapmalıyım?
Cevapla