Regl dönemim çok zor geçiyor. Erkek arkadaşıma regl olduğumu söylemeli miyim, sizce ayıp mı?

Hakkımda kötü düşünür mü erkek arkadaşım derken sevgilim yani destek olsun istiyorum
Regl dönemim çok zor geçiyor. Erkek arkadaşıma regl olduğumu söylemeli miyim, sizce ayıp mı?
Cevapla