Erkek arkadaşa regl olduğumuzu söylemek doğrumu? Söylenmeli mi? Nasıl söylenmeli?

erkek arkadaşa regl olunca söylenir mi? dolaylı mı doğrudan mı siz nasıl karşılıyorsunuz bu durumu
Erkek arkadaşa regl olduğumuzu söylemek doğrumu? Söylenmeli mi? Nasıl söylenmeli?
Cevapla