Öğle yemeklerinden sonra lavaboda dişlerimi fırçalıyorum ben. Fırça macun falan gördükleri için ahh gene diş fırça saati falan deyip gülüşüyorlar ama şakayı geçti artık her gün buna maruz kalıyorum.
Ne söylesem susarlar?
Ne söylesem susarlar?
İş yerlerinde yazılı olmayan bir kural vardır: bir şeye kızdığını belli edersen onu ısrarla yapmaya devam ederler. O yüzden her söylediklerinde sahte de olsa gülmeyi dene elbet bıkacaklar.
Bu durum bende de vardı dış fırçamı alıp macunu unutmuşum bi arkadaşımdan istedim başka biri de "ahaha diş macununu ne yapacsksın" dedi. Ben de sinirlendim ama belli etmeyip alay ederek "ne yapabilirim sence?" diye karşılık vermiştim :)
Sen de ya duymazdan gel ya da onların yaptığı gibi alay ederek karşılık ver.
Iyi günler, bu çok normal bir durum ve doğru olanda bu sanırım onlar öğlen yemeğinden sonra dişlerini firçalamiyorlar bu yüzden onlara farklı geliyor olmalı. Şakası bir gün iki gün yapılır ama üçüncü suyu çıkar. Siz kırıldığınızı onlara samimi bir şekilde söyleyin.
gülmen gerek her seferinde gül bazen arada laf çarp abi hiç biriniz mi bir kez olsun örnek almaz de siz alla bilir ayda bir fırçalıyounuzdur de ama hep gül sanki bu söylemlerden haz alıyomuş gibi davran
Ben de düzenli fırçalıyorum bence çok güzel bir alışkanlık. Fırçalamadığım zaman ağzım çamur olmuş gibi geliyor. Onlara ne diyebileceğine gelirsek bence hiçbir şey söylemene gerek yok, açsınlar k. çlarına gülsünler
Cevap
64Cevap
Bizim millet pislige, bakimsizliga aliskin tabi. Bunu diyenler ayda bir hadi haftada bir fircalayanlar olmasin. Gunde 2-3 kere fircalayan varsa bu ulkede gercekten bravo. Bizim millet doktoru cok sever. Bir yeri sizlasa bir damla kan aksa doktora koşar. Ama konu diş, ağız sagligina gelince ya da ruh sagligina gelince onlara gitmiyorlar. Doktordan saymiyorlar resmen.
Ya insanlar çok komik vallahi hastanede stajyerim diş muayenesine gidicem diye dişlerimi fırçaladım elimde macun fırça gorunce bi kaç hasta güldü laf etti dönüp laf sokmadığıma pişmanım aldırış etme veya iyice sinir8ni bozuyorsa tersle
Sert çık biraz. "Benimle alakalı hiçbir şeyi şakalaşma malzemesi yapamazsınız. Çizgiyi aşmayın" diyebilirsin. Sert çıkmadıkça durmayacaklar çünkü. Çocukla dalga geçer gibi diş fırçalama saati geldi nedir ya. Hadsizler.
siz de fırçalasanız keşke ağız kokunuz 2m öteden burnuma geliyor diyebilirsin maymun kabilesine.. cahil çok vallahi boş ver canım ağız bakımı önemli sen devam et.
Kokan ağızlarınızı alın defolup gidin başımdan de lşkfgji Doğru bir şey yaparken haksızın güçlü olduğu durumlara gıcık oluyorum. Keşke herkes yapsa da leş gibi kokmasalar.
En büyük tepki görmemezlikten gelip muhatap olmamaktır.
Hemcinslerin mobingi mi yoksa ergenleri falan mi çalıştırıyor sizin iş yerinde ilkiyse aldırma ikincisiyse sikayet et 18 yaş altı isci calistirmanin cezası var yahu
Bakımlı olmak değil bence bakımlı olmamak pinti olmak komik olan. Diş fırçalamaya gülen insan canım her halde komiklik anlayışını düşününce fenalık geldi bana
Gülersen geçer
Onlarla beraber güleceksin
Baydı ama ne kadar poktan bı espri bu diyeceksin iki gün sonra
öyle patlar gider
Sen sinirleniyorsun diye yapiyolardir
Maymun kabilesinde mi çalışıyorsun. Bence muz vererek onlara da bu eğitimi aşılayabilirsin.
Aynen şöyle de:
"Yıllar sonra bir dişçi koltuğuna oturup acılar içinde kıvranırken aklınıza ben geleceğim."
Ben de stajda fırçalıyorum bazen.
Bence gram umursama, kişisel bakımla dalga geçen insanlarla boşa yorma kendini.
Evde bile dışını fircalamayan insanlar baskasinin hayatına fircalamasina görüyor kişisel bakımın yeri yoktur her yerde her zamam yapılabilir
iş yerindekilerin kendi işleri yok mu? niye herkes kendi işin başına geçmiyor da alay etmekte insan arıyor ya anlamıyorum :/
Bakımsız orangutanlar bende fırcalıyorum ne var bunda agızları logar gıbı kokuyor farkında degıller, sinirlendim.
Ben de yaşıyorum aynı şeyi. Diğerlerinin bakımsız olması çoğunluğa uyacağım anlamına gelmez. Kimseyi de takmıyorum 😉
Ben kişisel bakımıma özen gösteriyorum de.. ya da hiç bir şey deme! Umursamamak en güzel cevap boş ver
Sen de gül gec
Neden bu kadar ciddiye alıyorsun
Herkesin başkasına farklı gelen özellikleri var
Şöyle diyeceksiniz↙️
Mal mısınız siz ya hergün aynı tepki birgun de sizi goresem şu lavabonun başında hiç fena olmaz.
🤗🤗
esas alay durumu onların önemsememesi sende deki altına zam geldi diye dişlerimizi 24 ayar altın gibi sarartmanın anlamı yok demen yeterli gelecektir.
Ben hatta nice besteler yapıyorum o ilhamları sunan cümle vitamin eksikleri b12 ve omega 3 vasıfsızlığı bireylere sonsuz Teşekkürlerimi borç biliyorum 🙄😂
Alerjim var ve savunmayıda güzel yapnak gerekiyor çünkü mobbing acziyet işidir kendini ifade edemeyen nasipsizliktir
Herkes donanmlı bilinçli ve savunmacıl ama asla uç nokta görmeden davranmalı farkındalıklar böyle oluşur
Okulda bana da yapiyorlardi lisedeyken. Dalga gecen birinin sirasina macun tukurmustum
Daha gttunu yikamayanlarin dis fircalayana gulmesi cook normaldir de bak bi daha diyorlarmi :)
Listerin alsan daha iyi olur yani bencede garip biraz
Bişey söylemene gerek yok. Kendi pisliklerinde yaşasınlar.
kıskanmayın sizde alın bi fırca sizde fırçalayın ağzınız lagım cukuru gibi kokuyo de
siz pisliksiniz diye ben insanı bir uygulamayı yapmayacak değilim de
Takma bence canımsın belli ki anlamazlar zaten desen de
ÇOK yerinde bir alışkanlık tebrik ederim kendilerine gülsünler
Onlar bakımsızsa o onların sorunu boş ver kafana takmama gerek yok
En azından kendime bakıyorum. Siz üşengeçlikten onu bile yapmıyorsunuz de.
Nasıl bir ortam diş fırçalayan ile dalga geçiyorlar 😀😀😀
Burası hangi firma söyle de gitmeyeyim cringe oldum :D
Herkes kendi hayatına baksın kardeşim kimin haddine alay etmek
Onlardan önce davranıp huhuuu diş fırçalamaya gidiyorum deyip gülersen yakandan düşerler
Hiç bir şey demeden bildiğinizi yapın. Bişey söyledikçe üstüne giderler.
Dişlerin güzelse ağzını açabildiğin kadar gülümse. Bak bunun için de sonra.
Yemek yedikten sonra suratlarına tükür böylece senden uzaklaşırlar.
Bende fırçalıyorum aman dişleri ihmal etme benim gibi ameliyatlik olursun benim kanayan yaram diş.
tek senin fırçalaman ilginç olmuş, o fırçalamayanlar hangi ahırda yetişmiş acaba
Siz de fırçalasanız hiç fena olmaz de. Laf sok. Ben olsam ağızlarına tıkmıştım laflarını.
sozler degil eylem egitmekde etkendir ama goruyorum ki siz hic bir sekilde anlayamiyorsunuz de :)
Sen en güzelini yapıyorsun herkes senin kadar bakımlı ve dikkatli olsa keşke...
bizim lisede de kızlar hep okulda fırçalarlardı sabah dişlerini hatta öğle arasında yemek yedikten sonra falan da fırçalarlardı
beden temizliğine önem vermek, yemeklerden sonra diş fırçalamak. bunda dalga geçilecek ne var anlamadım. açsın kendi g. tlerine gülsünler
Bazı kişiler gibi bakımsız olmayı bakımlı olmaya yeğlerim diyebilirsin
Pardon bakımlı olmayı bakımsız olmaya yeğlerim **
Amman anladın işte sen beni:D
Karistirdin benim kafamida karistirdin 😂😂
@ttarrakkafası karıştı bayağı ya :D
Az dikkat et ya halla halaa 😂😂😂
Senin gibi bakimli hatunlar herrr zaman baskadir 🤤
@ttarrakkafası dikkat ederim bi daha
@ttarrakkafası bakımlı hatunlar derken kime dedin?
Sana dedim canim
@ttarrakkafası anladım teşekkürler
Peki makyaji severmisin
siz kendinize değer vermiyor olabilirsiniz ama ben sizden değilim de..
sizin gibi ağzı lağım kokanlardan olmuyorum desene..
Sktr et onların ağzı pislikten b ok kokarken sen mis gibi alışkanlık edinmişşin devam et
Siz deodorant kullanan, tırnak kesen, düzenli duş alan insanlara da gülüyor musunuz?
Sende fırçalama öğlenleri sabah akşam fırçala alay konusu da olmazsın
susmaz onlar al fırcayı musait bi yere tövbe yarabbi ne mallar var yaaa
Niye susturasın ki böyle şeyler dert edilir mi gül geç
Sevmediğin şeylere “ ooo yine üstün espri anlayışınız aktif oldu” de sussunlar
Siz baska seylerı agzınıza almaktan fırca almaya fırsat bulamıyorsunuz ben azndab dişlerımı temızlıyorum de bıdaha konusamazlar 😂😂
Bravo sana yeminle 👏👏❤️
Onlar pasaklı olmayı tercih ediyorlar ve senin bu davranışın onlara batıyor.
Tebrikler tatlım❤️❤️
Lağım faresi gibi gezmekten iyidir de😃 şaka bir yana, bizim gibi böyle hassasiyeti olan insanlara zor geliyor bu tip çevreler.
Skt r et kim ne diyor da desin bas egonu geç kimse senden önemli değil
Kendi pisliklerini örtpas etmeye çalışıyorlar ne söylesen anlamaz böyleleri takma o yüzden
Ağzınız tuvalet gibi kokuyor de
Susmazlar onlar duymuyacaksiniz zor olabir
Bence yaptığın gayet doğal bir durum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?