Eşim beni hastaneye götürmedi. Hamile bir kadına bu yapılır mı?

Gebeyim. Dün yediğim yemekten dolayı (herhalde) mide bulantım aşırı fazlalaştı sürekli kusuyordym üst üste bi yandan kusuyorum bi yandan eczane bul ilaç al diye bağırıyorum eşime. Gece sabaha kadar inledim yatakta Allaha yalvarıyordum gerçekten çok fazlaydı bulantı. eşim yinw demedi acile gidelim. Sabah eşim işe gitmiş bende acile gidebilir miyim diye izin aldım kendim gittim.
Güncellemeler
+1 yıl
Sorum vitrine alındığı için sistem başlığı değiiştirmiiş başlıkta "eşim benim için üzüldü ama bişi yapmadı "yazdım
Güncellemeler
+1 yıl
Olumlu ya da olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim. Eşim için çok üzüldüm :-|. İlk başlarda değer verirdi bana ama artık yemeğini istiyor sadece hamileliğim çok kötü geçiyor kalkıp etrafı bile toparlıyamıyorum eşim pürüzsüzlük istiyor ama. Eskiden yemek yapmasam bile sorun değil derdi artık ne istediğim ne hissettiğim pek umurunda değil eşimi böyle bilmiyordum evleneli 1 sene bile olmadı.
Eşim beni hastaneye götürmedi. Hamile bir kadına bu yapılır mı?
Cevapla