Eşim özel hastanede doğum yapmamı istemiyor napıcam?

Benim istediğim hastanede şu an doğum 80-90 bin civarında tabi ben yılbaşından sonra gideceğim yani 100 bini geçecek. Sadece Muayene ücreti de 4 bin tl tek seferlik. Bir iki defa gitmiştim, eşim özele gitmek aptallık diyor maddi durumumuz da iyi kendi işyeri var.

Eğer özelde doğurursan hediye alamam, bebeğin eşyalarını da iyisinden değil orta halli alırız diyor. Ben erkek olsam varını yoğunu ortaya koyardım erkekler neden böyle?

Eşim özel hastanede doğum yapmamı istemiyor napıcam?
Cevapla