Ne mi yapılmalı? Sağlık bakanı istifa etmeli. Medyacılara ceza verilerek görevlerinden alınmalı. Bilip de sessiz kalan sağlıkçılar görevden alınmalı. İşte o zaman değil omicron varyantı gelirse kappa varyantının bile zararı olmaz. Aşı karşıtları haklı mı çıkacak demeye başladılar. Hepsi yargılanacak.
Hıncal Uluç sabah gazetesi:
Tarih tekerrürden ibarettir.
Esen kalınız...🍃 29.11.21/11:05
3
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Her çıkan varyant, bir öncekine göre daha öldürücü oluyor nedense. Yeterince aşılama yapamadıkları için yeni yeni varyantlar uyduruluyor, ay yani keşfediliyor. Son aşılanmamış insan kalana kadar Yunan alfabesindeki harfler biterse hangi harfleri kullanmaya başlıycaklar aceba? Hepsi de en öldürücü. Yok beta daha öldürücü. Yok nu daha çok can alıyor. Yok yoookkk ennnn öldürücüsü bu. İşin ilginci, daha önceki olunan aşılar da etkili olmuyormuş Büyük bir oyunun içinde olduğumuzu neden görmüyorsunuz?
İnsanlar sosyal mesafe ye dikkat edecek, Maske kullanım bu aralar azaldı, İnsanlarda bir vurdumduymazlık var buna dikkat edilecek. Bunlara dikkat edilsin yeter