Arkadaşlar 1.84 boy bir erkek için uzun boy mudur, orta boy mudur yoksa kısa boy mudur?
Uzun
Orta
Kısa
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
ego tatmini mi dalga mi? iskandinav ulkelerinde bile uzun boy sinifina giren bir boy ölçüsünü burada kisa mi secenegi adi altinda sormab ne derece mantikli?
Ben uzun demem. Kısa da demem. İyiymiş derim. İyiymişlik bir boy
Benim boyum 1.90 neyi yaşının sen ;)
(-_^}ızunluk sendromuna en iyi gelen şey NUTELLAA dır (-_%}
hem turkıye hemde dunya ortalamsının ustunde oldugu ıcın uzundur tabıı,1 81 bıle uzun:))
Cevap
27Cevap
Dünya genel ortalaması 1.70'dir o yüzden yeterince uzun
hintler ve çinliler kısa boylu olduğu için dünya genel ortalaması 1.70'dir yoksa avrupaya gitsen 1.80 altı erkek göremezsin zaten hindistan ve çin dünya nüfusunun yarısını oluşturuyor. d
Aklınızı seveyim 184 kısamı ayrıca bu soruyu soranda hiç akıl yok yemin ediyom
Türkiye ye göre uzundur ama çok uzun değildir 1.85 bence bir erkekte ideal boydur 1.84 te idealdir
ya 2 sene evvel spor salonunda 1.88 ölçüm yapmıştık anasını satım şimdi 1.84'e düşmüşüm nasil oluyor lan biri bana açıklasın yanlis ölçüm mu yapiyom napiyom sinirim bozuldu aw.
Kardesim bana gore orta cunki benim kaldim ulkede ortalama boy 185 benim kendi boyum 193 ben kendimi bile orta goruyorum cunki burdaki bazi kadinlar 200 cm uzunlugunda anasinj satim
avrupa, amerika, afrika bu 3 kıtadan birinde yaşıyosun herhalde
yaş kilo orantisi önemli tabi. ben 182 yim ideal goruyorum ne uzun ne kisa
Uzundur ama aşırı uzun değil ortanın biraz üstü gibi yani.
ben 1.87 boyundayım bu yaşıma göre tam iyi :) 20 yaşındayım :D
Kanka aynı yaştayız benim boyum 1.97
yaşım 37 boyum 148 herkese kafa tutarım ulan var mı itirazınız
Akondroplazi misiniz geçmiş olsun
Ben 1.78 boyundayim yaşım 19 boyum iyimi sence daha atarmiyim
Süt iç uyumdana önce esneme hareketleri yap yazın ben boyle 2-3 cm kattım
ortalamanın üzerindedir diyebiliriz
Normaldir, 1.85 üzeri uzun sayılır
olması gereken boydur
Bana göre uzun boya ilk adım
Orta Tabiki.1.90 ve üzeri Uzun boydur
1.80 ve üstü uzundur 1.90 ve üstü değil
@neolmuş benim boy 1.97 yaş 20
tam olması gereken boy aralığındadır. 180-187
Bana gore uzun benceee :D
benmki 1.88 84 te iyidr yani ideal
abimin boyu
Türkiye standartlarina göre uzun
1.73 l*n boyum öpte başına koy :D
ben 1.85im ama yeni nesle göre kısayız
ne alaka, benim tanıdığım bir çocuk 13 yaşında, yani 7. sınıfa gidiyor ve 1.30 boyunda 30 kilo
Eyvah şimdi yandık Susta Kazım geldi.
Ben 1.81 im. Orta yani aynıyız :)
ben 180'im bence uzun
1.80 ve üstü uzundur erkekte
kesin 180sin
bana göre 180 üstü uzundur
180 188 arası iyi benim boy 1 82 iyimi
Uzun bnce
Ortadır.
1,84 boya ne uzun derim ne de kısa boy derim. Kendime dayanarak söyledim
En ideal boydur :)
Orta
Bana göre kısa :)))
Orta boydur
150-175 arasi kisa
175-185 arasi orta
185-2.00 uzun dur.
Bir seye dayanmak mi lazim illa normal saglikli bir insanin boyu 185 dir. Ona gore kisa uzunu kendin bul
Vay arkadas ya, Sagliklidan kastim olmasi gereken boy yani.%5 mi sen nerede yasiyorsun?
Bekliyorum
Çok ideal
Uzundur
hayır hedef 284
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar