Idrar yolu enfeksiyonu kısa sürede geçmesi icin ne yapabilirim?

Özellikle kış aylarında hatta daha sonbaharda bir rüzgar essin ben sistit olurum. Bıktım artık. 2 çift çorap pantolon altı tayt üstüme içimden badi giyiyorum. Millet göbeği poposu açık gezer ben bir rüzgar esse böbreklerimin ağrısından duramıyorum. 2 damla ağrılı idrar için tuvalete koşturuyorum. Bunun icin dr a çok gittim. Bir şeyin yok soğuğa dikkat et bol su ic diyorlar. Verdikleri antibiyotik bitiyor 1 ay sonra tekrar aynı şikayetler. Ihlamur rezene limon kusucam artık. Su icmekten nefret ederim zorla içiyorum. 2 günde 1 duş alırım. Çamaşırlarımı bebekler gibi ütüleyerek giyicem o raddeye geldim. Napıcam ben yeter artık. Şunu yaptım Iyi geldi dediginiz bir sey var mi?
Idrar yolu enfeksiyonu kısa sürede geçmesi icin ne yapabilirim?
Cevapla