Arkadaşlar büyük ihtimalle korona geçiriyorum koku kaybım var dün ateşim 38 di bugün 36 oldu?

Koku kaybı yogun olarak yaşıyorum ateşim dün gece 38 lerdeydi bugün 36 civarı aşırı yorgunluk yok sadece sinüslerim dolu
Arkadaşlar büyük ihtimalle korona geçiriyorum koku kaybım var dün ateşim 38 di bugün 36 oldu?
Cevapla