Burnum akıyor halsizim ateşim çok yok şimdi ben Corona mıyım?😂?

Dışarı çıkmaya korkuyorum maskem yok tülbentle sarınmayı düşünüyorum ama kapalı değilim normalde. Hakkimda dedikodu yapanları takmalı mıyım? Hastaneyede gitmek istemiyorum normal grip oldum diye çünkü Corona virüsü oralarda daha çok olabilir diye korkuyorum.
Burnum akıyor halsizim ateşim çok yok şimdi ben Corona mıyım?😂?
Cevapla