Bu izi geçirme yöntemi yok mu dövme diyolar ama ben yaptırmam:/?

apandisit ameliyatı oldum kasığımda izi kaldı ve iğrenç bir görüntü takıntılı biriyim hiç beğenmiyorum kendimi denize falan gitmedim iz yüzünden bunun bir hal çaresi yok mu
Bu izi geçirme yöntemi yok mu dövme diyolar ama ben yaptırmam:/?
Cevapla