4 gündür sigara içiyorum ama bağımlı mıyım değil miyim anlayamıyorum?

Yaşadıklarımdan, sorunlarımdan, sıkıntılarımdan dolayı sigara içmeye başladım. İlk 3, ikinci 10, üçüncü 3, bugünde 7 dal içtim ama canım sigara çekmiyor yani yokluğunu hissetmiyorum sizce sigara bağımlısı mıyım değil miyim?
Bu arada LM Red Label Long sigarasını kullanıyorum.
4 gündür sigara içiyorum ama bağımlı mıyım değil miyim anlayamıyorum?
Cevapla