Dolgum çok ufacık kırıldı ama dilimi rahatsız ediyor, ne yapmalıyım?

Kuruyemiş yerken kanal tedavisi olan dişimin dolgusunun köşesi nokta kadar falan kırıldı öyle çatlama falan da yok sadece köşesi ufacık attı ama dilim sürtünüp duruyor pürüzlü bir halde. Kendi kendine geçer mi bu yoksa dişçiye gitmeme gerek var mı? Randevulara bakıyorum da en erken 1 kasıma var o zamana kadar düzelir herhalde törpülenerek
Dolgum çok ufacık kırıldı ama dilimi rahatsız ediyor, ne yapmalıyım?
Cevapla