36 saat nöbet çıkışı bir doktor direksiyonun başında uyuyakalarak hayatını kaybetti! 36 saat nöbet tutmak insani bir durum mu?

Ankara’da 36 saatlik nöbetin çıkışında arabasıyla evine dönen 25 yaşındaki Rümeysa Şen, duran direksiyon başında uyuyakalarak duran kamyona çarptı ve hayatını kaybetti.
36 saat nöbet çıkışı bir doktor direksiyonun başında uyuyakalarak hayatını kaybetti! 36 saat nöbet tutmak insani bir durum mu?
36 saat nöbet tutmak özellikle pratisyenlikte ve asistanlığın ilk yıllarında ne yazık ki oldukça yaygın bir düzen. Peki 36 saat nöbet tutmak insani bir durum mu? Bu konu hakkında yorumlarınız neler?
36 saat nöbet çıkışı bir doktor direksiyonun başında uyuyakalarak hayatını kaybetti! 36 saat nöbet tutmak insani bir durum mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Birkaç not düşmek istiyorum konuyla ilgili;

-Her branştaki her nöbette gece uyumak mümkün olmaz. Özellikle doğumhane nöbetlerinde, o gece 5 tane aktif doğum varsa örneğin çömez asistanın uyuması mümkün olmayabilir. Ki kendisi de kadın doğum asistanıydı hekim arkadaşımızın.

-Taksi konusunda,, bu insanlar ayda birkaç kez tutmuyor nöbet. Yine bir çömez asistan ayda 10-12 aras nöbet tutar. Hangi ülkede yaşadığınızdan emin olamıyorum ama ilk aklınıza gelen çözümlerin günlük pratikte karşılığı yok
36 saat nöbet çıkışı bir doktor direksiyonun başında uyuyakalarak hayatını kaybetti! 36 saat nöbet tutmak insani bir durum mu?
Cevapla