3 doğum yaptım, kilom yok ama göbeğim var. Ameliyat olmalı mıyım?

Ve aşırı rahatsızım görüntünün cirkinliginden. Ameliyat olmak istiyorum. Aranizda karin germe ameliyati olan var mi? Zorluklarini neler? memnun musunuz? Hepinizin tüm eleştirilerine açığım. Fotograf birakacagim icin simdiden ozur dilerim, cok cirkin duruyor degil mi?
3 doğum yaptım, kilom yok ama göbeğim var. Ameliyat olmalı mıyım?
3 doğum yaptım, kilom yok ama göbeğim var. Ameliyat olmalı mıyım?
Cevapla