Ve aşırı rahatsızım görüntünün cirkinliginden. Ameliyat olmak istiyorum. Aranizda karin germe ameliyati olan var mi? Zorluklarini neler? memnun musunuz? Hepinizin tüm eleştirilerine açığım. Fotograf birakacagim icin simdiden ozur dilerim, cok cirkin duruyor degil mi?
3 doğum yaptım, kilom yok ama göbeğim var. Ameliyat olmalı mıyım?
Göbek Eritme Karışımı Malzemeleri: -3 yemek kaşığı yarım yağlı yoğurt -1 şişe maden suyu -1/2 limonun suyu Karışımın Hazırlanışı: 3 yemek kaşığı yoğurdun üzerine limonun suyunu ilave edin. İyice karıştırın, ardından yavaş yavaş maden suyunu karıştırarak ekleyin. Eğer malzemelerin hepsini birden eklerseniz çok fazla köpürüp taşabilir. Düzenli bir şekilde 2 hafta uyguladığınız bu kür ile göbek yağlarınızdan ve istenmeyen kilolarınızdan kurtulabilirsiniz. Aynı zamanda metabolizma hızınız da artacaktır. Hazırlamış olduğunuz bu kürü kahvaltıdan yarım saat önce ve gece yatmadan yarım saat önce tüketebilirsiniz.
Kendini üzeceğim bir durum yok burada, 3 çocuk doğurmak bence marifet, gerçek kadın işi ayrıca. Bu bölge için güzellik uzmanları ile bir görüş önce, karın sıkılaştırma için bazı hareketler var yine, hastaneye estetisyenlere de gidebilirsin bu süreçte. Yapılmasını gerekeni söyleyeceklerdir ama bence doğuran ve dişi bir kadın görüntüsü, zamana yayarak toplanacaktır.
Sen var ya şahanesin sen bir annesin kadınsın cansın bakma insanların mal mal yorum yapmasına ben eşimi böyle görsem bana 3 çocuk verdiği için minnettar kalırım hiç bir şeyin yok bol bol spor yap bakma kötü diyenlere çocuk doğurdun sen olsun o kadarda umarım eşin hep sever seni
7
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çok teşekkür ederim, çok duygulandırdınız beni inanın.😢🙏
Takma biri miğdem bulandı demiş biri çok kötü duruyor demiş sen bir annesin anneeee kadınsın sen böyle yorumlara gül geç ciddiye alma bile senin doğurduğun 9 ay karnında taşıdığın bebekleri onlar taşısın göreyim onları yapay zekaları ciddiye alıp üzme tatlı canını sen anladın mı.😊
buradaki çoğu insan emin ol kendi vücutlarına bakmadan karşısındakini sınırsız hakaret eden insanlar. birinin eleştiri istemesi kimseye kötü söz etme hakaret etme hakkı vermez. spor ve sağlıklı beslenmeyle toparlarsın dert etme. anne olmak dünyanın en zor şeyi annelik. süreklilik sağlarsan toplanır. ama en önemlisi senin kendini sevmen buradaki en önemli şey.
Seni elestirmeye hakkimiz oldugunu dusunmuyorum ve duzenli sporla karninin toparlanacagini dusunuyorum. Cok zaman alir, oyle 3 hafta da olacak sey degil fakat saglikli beslenme ve sporla olmayacak sey degil. Ben bu tur estetik ameliyatlardan cok korktugum icin aa tabiki yaptir yaa falan diyemicem cunku her ameliyatin tehlikesi vardir. Ama sen kendimi iyi hissetmiyorum mutlu degilim diyosun o yuzden yaptirabilirsin tabi fakat once sporla dene derim.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Cevapları okudum saçma sapan yorum yazmışlar sana önerim spor yap ve vacuum hareketi özellikle yaparsan senin için iyi olur. Aynı zamanda dermaroller ve sıkılaştırıcı krem kullan. 6 ay süre ver geçmezse ameliyat ol.
Vacum hareketi hem çocuk doğurduğun için idrar torbanı olması gereken yere çeker hem de istediğin vücut formuna girersin.
Eski survivor yarışmacısının YouTube da videosu var vacuum hareketi karnı içe çekme hareketi diye. Tekrar geçmiş olsun
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Halamın da doğumdan sonra böyle olmuş. 1 yıl kadar önce yaptırdı şimdi dümdüz karnı var. Zorluk çekmedi hatta 1 haftaya ayaklandı. 1 aya eski yaşantına geri dönersin. Yaptır derim. Maddi durumun yoksa Ankara Hacettepeye gözün kapalı güven hepsi çok iyi
şurda yorumları okudumda erkekler kadar bencil yaratık var mı başka acaba kendi pörsümüş yerlerine bakmayıp eleştri üstüne eleştiri ! neyse bence hiçte kötü görünmüyor dünyaya evlat getirmişsin olacak tabii ki iğrenç değil
Valla açık olcam üzül üzülme umurumda değil iğrenç duruyor görüntü olarak berbat spor yapmanı ve sağlıklı beslenmeni tavsiye ediyorum bir kaç aya yok olur Ağırlık çalış karın için bel inceltme hareketleri yap👍
Şaka mı yapıyorsun doğumlar sonrası çok daha yumuşamış olan ve belirgin duran göbeğinin ne denli Seksi ve sevilesi hâle geldiğini bilemezsin ve üzerindeki izler girintilerinde sexiliğini artıran durumlar olduğunu tahrik edici olduğunu bilmeni isterim.
Bir çok kişide var bu. Görüntü bakımından evet kötü duruyor. Ama ameliyatsız bir işlem vardı. Bir kaç seans frekans mı ne veriyorlar, dümdüz olmasa bile düze yakın oluyor. Sonrasında biraz sporla o deri de geriliyor. Vücudun tek noktası ile kendini kötü yargılama veya etkileme. Gerisine odaklan;)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Canım yeni mi doğum yaptın? yani doğumdan sonra biraz göbek kalması normaldir ama sert ve çıkık bir göbek olur genelde benim gördüğüm. senin fazla çıkıntı yok, bel kavisin var, yani sadece birden bire bebek çıkınca boşluktan büzüşmüş gibi. ama zamanla düzelip gerilmesi gerekirdi o derinin. ne zamandır böyle?
Doğum yapan anneye bile sapıkça yorumlar yazmış çoğu. Çok kötü duruyor demiş kimisi Ne biçim insanlarsınız siz ya? Bir anneye bunlar denilir mi? Göbeğiniz kötü durmuyor
Görüntüsü hoş değil.. kız kardeşimin öyle. Doğumdan sonra iç çekmek lazım. Böyle sorun yaşamazsın
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ya hayir sacmalama hic cirkin durmuyor cok samimi soyluyorum. Ameliyata hic de gerek yok sporla duzelecek bisey. Sakin dusunme boyle 3 dogum yapmissin gayet normall
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Sporla şekillenir vücudun fakat o sarkan deriler eski dokusuna kavuşmaz. Karın germe ameliyatı iyi sonuç verebilir ama iğleşmen zaman alabilir 3 çocuklu bir kadınsın senin için zor olabilir ama yinede güzellik salonlarında bu tarz işlemler yapıldığını görmüştüm o sarkan deriyi kontrollü bir şekilde yakarak taze doku elde edilebilir..
Psikolojik olarak rahatsız oluyorsan evet yaptırabilirsin. Ancak bunu eş veya benzer durum için ise rahatına göre hareket et. Ayrıca bence öylede çok kötü durmuyor helede 3 tane çocuk doğurmuş bir kadın için.
Elyaf gibi duruyor insanın oyniyasi geliyor 😅😅 ee anne olmak kolay değil enişte 3 çocuğu seçmiş ise katlanmak zorunda orayı gören 5 kişi var 3 çocuğun sen ve eşin gereksiz bence ama cidden fazlasıyla çok ama çok kötü duruyor