2 gündür bilinci acık konusabiliyor yemek yiyebiliyor durumu ilk gun ki gibi neyden dolayı oldugunu hala anlayamamıs doktorlar 2 gundur cok kotuyum uyuyamıyorum sol tarafında hafif kanama varmıs iyilesir degil mi moralim cok bozuk internetten birilerinin yazdıklarını okuyorum daha kotu oluyorum 😔😔😔
Güncellemeler
+1 yıl
Dualarınızı esirgemeyin allah rızası icin
Başını yere vurarak beyin kanaması geçiren bir insan iyileşir mi?
Benimde icimde kotu bir his yok allaha sukur ama baba bu insan cok korkuyor 2 gundur cok kotuyum stresten dizlerim tutmuyor resmen bogazım agrıyor doktor ameliyata gerek yok ilaclada tedavi olur diyor ama gorevli evraktaki bilgilerde durumu iyiye giderse ameliyat olacak su an ameliyat edemeyiz cok riskli yazıyor demis onuda ogrenince iyice kötü oldum
Doktorlar bazen var olan bir sorunu olduğundan daha büyük anlatıyor. Kendi aile fertlerimin geçirdiği hastane tecrübelerinden biliyorum. Ben babanın en kısa zamanda iyileşeceğine inanıyorum.
Allahım insallah dediginiz gibi olur asagıda baska kisi yemek yemesi konusması iyi oldugunu gostermez her an ölebilir diyor tovbe est ya insan bir moral verir bir sey yapar saka gibiler cidden, insallah yarın durumu iyiye gider cok dua ediyorum
Öyle konuşan ilkokul mezunu bile değildir. Öyle diyene Allah'a inanıyor musun diye sor, herhalde der ve böyle bir soru sorduğun için sana da hakaret eder. Fakat kendisi ne Allah ne de doktor olmamasına rağmen insanlar ömür biçiyor. İşine gitsin cahil herif.
Yani öyle birini kalkıpta sen normalsin normal odaya koyalım diyecek halleri yok onun yemek yemesi konuşması iyi oldugu anlamına gelmez bir şey olur küt diye gidi verir hiç belli olmaz bol bol dua edeceksin Allah acil şifalar versin durumu zor ben de hastane de yatıyorum tedavi görüyorum benim de durumum iyi değil kolay değil bu işler bu hayatta en önemli olan şey nedir bilir misin sağlıktır anlamazsın sen başına gelmeden anlamazsın asla başına gelecek öyle anlıyacaksın bu hayatta bir tek önemli olan şey sağlıktır para pul şu bu değil sağlıktır sağlık çok önemli sağlığın yerinde olsun hiç bir şeyin olmasın bir önemi yok çünkü elinde hersey olsa ama sağlığın olmasa elindekilerinin hiç bir kıymeti olmaz o yüzden sağlığına dikkat edeceksin param olsun şuyum buyum olsun davasına düşmüyeceksin zaten görüyorsun da görmekle olmuyor biz insanoğlu başımıza gelmeden yaşamadan asla anlamayız yaşayanı görürüz bir şey olmamış yokmuş gibi devam ederiz başımıza gelince o zaman anlarız
Bol bol dua et hatta bunu herkese yakınlarına arkadaşlarına söyle hasta olan insan dualarla ayakta olur baska bir seyle degil moral filan diyorlar ya o hikaye ben şua ands nasıl ayaktaysam dualar sayesinde ayaktayım benim cevrem geniş es dost akraba filan her yerden mekkeden dahi dua okunuyor Allah razı olsun onlardan dualar sayesinde ayaktayım Allahım agil şifalar versin inşallah iyileşir en kısa sürede sorunsuz sıkıntısız bir şekilde
Yok yok esirgemeyiz de bence telaş etmeyin baksana durumu iyi diyorsunuz iki gündür normal diyorsunuz doktorlar da kötü bir şey olsa zaten size söyler yani doktor bu gizlemez biraz dinlensin bence kendine de zaman yavaş yavaş gelir kanama da durur
Allahım insallah yarına kadar kanaması durur guzel haberlerini alırız ameliyata gerek kalmadan ilacla tedavi edilir evet doktor gizlemez hic direkt diyor
Allah şifa versin inşallah hayırlısı ile her şey düzelir inşallah Allah yardımcınız olsun ama iyi diyorsunuz bakın siz de iyi olun düşün babanızı sizi iyi görmezse ods iyi olmaz güzelce uykunuzu alın babanı Allah’ın izini ile iyi zTen uyuyun uykunuzu alın ki daha sağlıklı hareket edin
Kimse edemez cidden yakın arkadasımın babasıda seneler once beyin kanaması gecirmisti direkt ameliyata almıslar, arkadasım senin babanın ki ufak bir seydir dedi beyin kanamasının evreleride oluyor cunku bayılmıs kafasını betona carpmıs sol tarafta kanama baslamıs hala aynıymıs kanaması durmamıs allahım insallah yarına iyilesir durumu iyiye gider
Durumuna stabil diyorlar ameliyat gerekmiyor ilacla tedavi edilebilirmis ama gorevli evraktan bilgileri soyledi durumu iyiye giderse ameliyata alcaklarmıs kanı temizlemek icin cok korkuyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Doktor olmadan ne söylersek söyleyelim doğru olmayacak. Umarım iyileşir.
Haklısınız insallah iyilesir cidden cok kotu bir durum allah kimseye yasatmasın
Söylemesi çok kolay ama baban için moralini yüksek tutmaya çalış. Ben iyileşeceğine inanıyorum.
Benimde icimde kotu bir his yok allaha sukur ama baba bu insan cok korkuyor 2 gundur cok kotuyum stresten dizlerim tutmuyor resmen bogazım agrıyor doktor ameliyata gerek yok ilaclada tedavi olur diyor ama gorevli evraktaki bilgilerde durumu iyiye giderse ameliyat olacak su an ameliyat edemeyiz cok riskli yazıyor demis onuda ogrenince iyice kötü oldum
Doktorlar bazen var olan bir sorunu olduğundan daha büyük anlatıyor. Kendi aile fertlerimin geçirdiği hastane tecrübelerinden biliyorum. Ben babanın en kısa zamanda iyileşeceğine inanıyorum.
Allahım insallah dediginiz gibi olur asagıda baska kisi yemek yemesi konusması iyi oldugunu gostermez her an ölebilir diyor tovbe est ya insan bir moral verir bir sey yapar saka gibiler cidden, insallah yarın durumu iyiye gider cok dua ediyorum
Öyle konuşan ilkokul mezunu bile değildir. Öyle diyene Allah'a inanıyor musun diye sor, herhalde der ve böyle bir soru sorduğun için sana da hakaret eder. Fakat kendisi ne Allah ne de doktor olmamasına rağmen insanlar ömür biçiyor. İşine gitsin cahil herif.
Dogru diyorsunuz cidden tuhaf insanlar cok bu dunyada insanın moralini iyice bozuyorlar
İslam dininde doktorların bile ömür biçmesi hoş karşılanmaz. Kolay değil ama cahillere aldırmamaya çalış.
Aldırmamak en iyisi moral 0 olur yoksa insanın sinirini bozarlar
Onu bilemeyiz doktorlar bilir ama dedigine göre iyileşir zaten
Allahım insallah iyilesir cok kotuyum yemin ederim 2 gundur elim kolum baglı gostermiyorlarda yogun bakımda yatıyor mudahale etmek icin
Yani öyle birini kalkıpta sen normalsin normal odaya koyalım diyecek halleri yok onun yemek yemesi konuşması iyi oldugu anlamına gelmez bir şey olur küt diye gidi verir hiç belli olmaz bol bol dua edeceksin Allah acil şifalar versin durumu zor ben de hastane de yatıyorum tedavi görüyorum benim de durumum iyi değil kolay değil bu işler bu hayatta en önemli olan şey nedir bilir misin sağlıktır anlamazsın sen başına gelmeden anlamazsın asla başına gelecek öyle anlıyacaksın bu hayatta bir tek önemli olan şey sağlıktır para pul şu bu değil sağlıktır sağlık çok önemli sağlığın yerinde olsun hiç bir şeyin olmasın bir önemi yok çünkü elinde hersey olsa ama sağlığın olmasa elindekilerinin hiç bir kıymeti olmaz o yüzden sağlığına dikkat edeceksin param olsun şuyum buyum olsun davasına düşmüyeceksin zaten görüyorsun da görmekle olmuyor biz insanoğlu başımıza gelmeden yaşamadan asla anlamayız yaşayanı görürüz bir şey olmamış yokmuş gibi devam ederiz başımıza gelince o zaman anlarız
Sag olun cok güzel moral verdiniz allah razı olsun
Bol bol dua et hatta bunu herkese yakınlarına arkadaşlarına söyle hasta olan insan dualarla ayakta olur baska bir seyle degil moral filan diyorlar ya o hikaye ben şua ands nasıl ayaktaysam dualar sayesinde ayaktayım benim cevrem geniş es dost akraba filan her yerden mekkeden dahi dua okunuyor Allah razı olsun onlardan dualar sayesinde ayaktayım Allahım agil şifalar versin inşallah iyileşir en kısa sürede sorunsuz sıkıntısız bir şekilde
Bol bol dua ediyorum yasin okuyorum sükür namazı kılıyorum allah size de acil sifalar versin allahım insallah dualarımızı kabul eder
Amin inşallah
İnsallah
beyin iyileşmesi çok mümkün olan bir yerimiz değil maalesef.. Allah yardımcısı olsun..
İnsallah iyilesir moralim cok kotu
Kim by kişi
Babam
Allah kimseye yasatmasın
Allah yardımcın olsun ama iyileşir ya baksana bilinci açık diyorsun yemek yiyor diyorsun
Amin amin
Amin insallah cok sag olun durumu iyiye gider insallah cok dua ediyorum siz de esirgemeyin nolursunuz
Yok yok esirgemeyiz de bence telaş etmeyin baksana durumu iyi diyorsunuz iki gündür normal diyorsunuz doktorlar da kötü bir şey olsa zaten size söyler yani doktor bu gizlemez biraz dinlensin bence kendine de zaman yavaş yavaş gelir kanama da durur
Allahım insallah yarına kadar kanaması durur guzel haberlerini alırız ameliyata gerek kalmadan ilacla tedavi edilir evet doktor gizlemez hic direkt diyor
İnşallah Allah’ın izini ile iyi olacak rahat olmaya çalış sen güçlü
Ol ki baban da olsun
Cok haklısınız insanlar cok olumsuz yorum yapıyorlar bazı yerlerden de okuyunca iyice moralim bozuldu zaten sabaha kadar uyuyamıyorum
Vallahi herkesin agızı torba degil bükesin yaparlar insan değiller cünkü
Dogru diyorsunuz cidden moral vermek gerek cok korkuyorum bir sey olur diye tedirginim
Allah şifa versin inşallah hayırlısı ile her şey düzelir inşallah Allah yardımcınız olsun ama iyi diyorsunuz bakın siz de iyi olun düşün babanızı sizi iyi görmezse ods iyi olmaz güzelce uykunuzu alın babanı Allah’ın izini ile iyi zTen uyuyun uykunuzu alın ki daha sağlıklı hareket edin
Amin insallah cok sag olun dogru diyorsunuz ama insan iyi oldugunu ogrenince ici rahatlıyor sonra bir sey olur diye korkuya kapılıyor elimde değil
Haklısın ama iyi olman gerek yoksa ayakta bile duramazsan kim yardım edecek
Kimse edemez cidden yakın arkadasımın babasıda seneler once beyin kanaması gecirmisti direkt ameliyata almıslar, arkadasım senin babanın ki ufak bir seydir dedi beyin kanamasının evreleride oluyor cunku bayılmıs kafasını betona carpmıs sol tarafta kanama baslamıs hala aynıymıs kanaması durmamıs allahım insallah yarına iyilesir durumu iyiye gider
İnşallah iyileşir
Babam iyiymis kanı geri
cekiliyormus normal odaya alabilirler yürüyedebiliyormus allaha sukur
Dedim ya Allah’ın izini ile iyileşir diye sen sağlam durmaya bak
Nasıl vurmuş yere
Bayılarak dusmus kafasını betona carpmıs
İyileşir bence kotu bir sey olsa doktorlar durumu kotu falan der
Durumuna stabil diyorlar ameliyat gerekmiyor ilacla tedavi edilebilirmis ama gorevli evraktan bilgileri soyledi durumu iyiye giderse ameliyata alcaklarmıs kanı temizlemek icin cok korkuyorum