23.000’den fazla hekim aşılama kampanyasından neden çekildi?

Merhabalar,

"Almanya’da 23.000’den fazla hekim aşılama kampanyasından çekildi."
Ne düşünüyorsunuz?
23.000’den fazla hekim aşılama kampanyasından neden çekildi?
02.10.21/23:11🍃
Güncellemeler
+1 yıl
:) Kötü gününüzde misiniz acaba, Soruda "Aşı karşıtlığı" diye bir ifade yokken niye yorumlar sorudan uzak? Hayır soruyla ilgili düşüncelerinizi sordum, belirtmeyecekseniz kendinizi yormayın olur mu :)
Güncellemeler
+1 yıl
"Eğer yeryüzündekilerin çoğunluğuna uyarsan, seni Allah'ın yolundan saptırırlar. Onlar ancak zanna uyarlar, yalnız yalan söyleyip dururlar." En' âm/116 Halkın SESSİZLİĞİ bir zalimin en büyük savunucusudur. Ne kadar AZ KONUŞURLARSA o kadar ÇOK BİLİRLER. Ne kadar AZ BİLİRLERSE o kadar KORKARLAR, ne kadar KORKARLARSA o kadar KOLAYLIKLA MANİPÜLE EDİLİRLER, ne kadar MANİPÜLE edilirlerse o kadar kolay KONTROL EDİLİRLER. John Kramer
23.000’den fazla hekim aşılama kampanyasından neden çekildi?
Cevapla