Sağlık Arkadaşlarınızla görüşürken aşı olup olmadığına dikkat ediyor musunuz? UyuyanSakine Takip Et FenomenYoda Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Buluşacağınız arkadaşınızın aşı olup olmaması sizin için önemli mi? Arkadaşlarınızla görüşürken aşı olup olmadığına dikkat ediyor musunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
Lobellia Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Sağlık konusunda 613 cevap paylaştı. Etmiyorum. Aşı olmak bir tercihse aşı olmamak da tercih. Aşılı veya aşısız diye birileriyle görüşmeyi kesecek değilim. 0 0 Yorumla
nameless3 Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 98% +1 yıl Ne alaka ası bulasmayimi ônlüyor sanki? Daha hafif atlatilmasini sağlıyor (yersen) saçma bir soru olmuş. 0 0 Yorumla
Hakiyeniden Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Hayır çünkü aşının da 100% garantisi yok. En iyisi mesafeyi her daim korumak ama gel de anlat 1 0 Yorumla
nomaniac Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Aşı olduysa vay koyun diye geçiyorum içimden ama engel değil 1 0 Yorumla
trttddyy Takip Et Bilge Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Cevremde bilimi asiyi reddeden tek cahil arkadaşım olmadığı için dikkat etmeme gerek yok 0 0 Yorumla
RubbieRolePlayyy Takip Et Xper 5 Yaş: 38 , eic 85% +1 yıl Kimsenin aşısıyla ilgilenmiyorum. Siz sokak hayvanlarını severken aşısına bakıyor musunuz? 0 0 Yorumla
ѵαℓεɳƭเɳσ Takip Et Master Yaş: 39 , eic 97% +1 yıl Az öz arkadaşlarım var. Olan da olmayan da var. Söylerler bana zaten. 0 0 Yorumla
iamfromNowhere Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 97% +1 yıl Dikkat etmiyorum, kendi gorusudur. ikimizde yakalanirsak onun agir gecirmesi daha muhtemeldir 0 0 Yorumla
Keen096 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Kişi eğer elinden geldiğince temizliğine dikkat ediyorsa önlemini alıyorsa aşıyı önemsemem aşı farklı bir olay çünkü insanların aşı olmama sebepleri çok farklı 0 0 Yorumla
İremcaki Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Arkadaşım yok ama eğer olsaydı aşısız ile daha iyi anlaşırdm her türlü maske çıkarmıyorm ama aşılı insanlardan tedirginim 1 0 Yorumla
hayaletkiss Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Hala daha disari cikarken zorunluluktan ciktigim icin ozel olarak gorustugim arkadasim yok 0 0 Yorumla
İslamF Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Ben yok, genellikle dikkat etmiyorum. Eger görsemde nasıl keçdiyini sorardım 0 0 Yorumla
Yayburcukizi Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 36% +1 yıl Hayır çünkü olanlarda ölüyor 0 6 Yorumla berkayalperdogan +1 yıl Olupta ölen duymadım ben Yorumla Yayburcukizi +1 yıl @berkayalperdogan yok artık bizim yakinlarimizdan oldu Yorumla berkayalperdogan +1 yıl Yaşlılar mıydı peki Yorumla Yayburcukizi +1 yıl @berkayalperdogan aynen köyden bir adamdı, acaba eceli geldi de korona mı dediler Yorumla berkayalperdogan +1 yıl Normaldir o zaman yaşlı sonuçta onların vücudu kaldırmayabilir Yorumla GnossienneNo1 +1 yıl Olanla olmayanların ölüm oranını vermiyorlar, kocaelide 63 entube hastasının 43 ü aşılı, gebzede 6 entube li hastanın 5 i aşılı idi. Gazete de okudum. Yorumla
JackRocker Takip Et Master Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Sağlık konusunda 646 cevap paylaştı. Etmem 0 0 Yorumla
aerolite Takip Et Master Yaş: 57 , eic 31% +1 yıl Sağlık konusunda 2,8b cevap paylaştı. Aşılıysa görüşmem. 0 0 Yorumla
muratby Takip Et Master Yaş: 40 , eic 34% +1 yıl Sağlık konusunda 1,8b cevap paylaştı. Onemsiz 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Etmiyorum. Aşı olmak bir tercihse aşı olmamak da tercih. Aşılı veya aşısız diye birileriyle görüşmeyi kesecek değilim.
Ne alaka ası bulasmayimi ônlüyor sanki? Daha hafif atlatilmasini sağlıyor (yersen) saçma bir soru olmuş.
Hayır çünkü aşının da 100% garantisi yok. En iyisi mesafeyi her daim korumak ama gel de anlat
Aşı olduysa vay koyun diye geçiyorum içimden ama engel değil
Cevremde bilimi asiyi reddeden tek cahil arkadaşım olmadığı için dikkat etmeme gerek yok
Kimsenin aşısıyla ilgilenmiyorum. Siz sokak hayvanlarını severken aşısına bakıyor musunuz?
Az öz arkadaşlarım var. Olan da olmayan da var. Söylerler bana zaten.
Dikkat etmiyorum, kendi gorusudur. ikimizde yakalanirsak onun agir gecirmesi daha muhtemeldir
Kişi eğer elinden geldiğince temizliğine dikkat ediyorsa önlemini alıyorsa aşıyı önemsemem aşı farklı bir olay çünkü insanların aşı olmama sebepleri çok farklı
Arkadaşım yok ama eğer olsaydı aşısız ile daha iyi anlaşırdm her türlü maske çıkarmıyorm ama aşılı insanlardan tedirginim
Hala daha disari cikarken zorunluluktan ciktigim icin ozel olarak gorustugim arkadasim yok
Ben yok, genellikle dikkat etmiyorum. Eger görsemde nasıl keçdiyini sorardım
Hayır çünkü olanlarda ölüyor
Olupta ölen duymadım ben
@berkayalperdogan yok artık bizim yakinlarimizdan oldu
Yaşlılar mıydı peki
@berkayalperdogan aynen köyden bir adamdı, acaba eceli geldi de korona mı dediler
Normaldir o zaman yaşlı sonuçta onların vücudu kaldırmayabilir
Olanla olmayanların ölüm oranını vermiyorlar, kocaelide 63 entube hastasının 43 ü aşılı, gebzede 6 entube li hastanın 5 i aşılı idi. Gazete de okudum.
hayır
Hayır
Yoo ne etcem
Aşı olamayacak kadar cahil biri arkadaşım olamaz
Etmem
Evet ederim.
Aşılıysa görüşmem.
Etmem
Hayır etmiyorum
Onemsiz
Hayır
Ederim