Korkmana hiç gerek yok :d annem de oldu ve cidden minicik bir işlem, sadece burun ucunu yaptıracaksan hiç zor değil öyle abarttıkları gibi hiç değil. Ama dediğim gibi egzersizlerle de toplayabilirsin diye biliyorum.
Evet öyle gerçekten :/ en ufak bir sorunu bile büyütüyoruz maalesef ki. Ama böyle kendimi daha iyi hissedeceğim için yapıcam muhtemelen. Ufak bir soru daha sormak istiyorum, zamanını da aldım hakkını helal et 🤦🏻♀️🙏🏻
Ne kadar bir mebla gider , düzeltilmesi için acaba? Ona göre hazırlanayım ben. Annenden ne kadar aldılar...
Annem burnunun sadece ucunu yaptırmamıştı tamamen şekli değişti , 8 bin almışlardı ama doktorun adını bilmiyorum. Senin sadece burun ucu olacağı için daha az bir mebla gider ^^
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Çok yalan söylüyorsun o yüzden uzuyor Pinokyo Hanım
Manyak mısın ajdkskskdkdjg bunu Birinin söyleyeceğini tahmin etmiştim sjfjghdj 🤣
Burnun kadar 6. hissin de güçlü demek. Ama ağlamana gerek yok ben çözümünü biliyorum
Nedir sjfjghdj
Kendini sevmek 😜 nasıl yapıldığını merak ediyorsan sohbete gel
Burun egzersizi yapabilirsin, eğer çok takarsan minik bir işlemle hallolur.
Gerçekten minik bir işlem mi , burun estetiği gibi Zor değil, değil mi 😔
Korkmana hiç gerek yok :d annem de oldu ve cidden minicik bir işlem, sadece burun ucunu yaptıracaksan hiç zor değil öyle abarttıkları gibi hiç değil. Ama dediğim gibi egzersizlerle de toplayabilirsin diye biliyorum.
Çok çok teşekkür ederim çok sağolun gerçekten 🙏🏻 yaşım 19 şu an , 1 hafta sonra üniversiteye gidecem orada düzeltirim... Şu an köydeyim :((
Umarım eğitimimi etkileyecek uzun bir uğraş gerçekleşmez :( kötü durmuyor belki ama beni çok rahatsız etti nedense :/
Ne demek ^^ bu arada burun dolgusu diye bir şey çıkmış ona da bak istersen ve sakın korkma, hayat senin hayatın insanlar neler neler yaptırıyor 👋
Sana öyle geliyor, taktıkça gözüne batar. Eminim ki burnunun hiç bir anormal yanı yoktur bu yaşlarda insanlar fiziksel görünümü ile fazla uğraşır ^^
Evet öyle gerçekten :/ en ufak bir sorunu bile büyütüyoruz maalesef ki.
Ama böyle kendimi daha iyi hissedeceğim için yapıcam muhtemelen.
Ufak bir soru daha sormak istiyorum, zamanını da aldım hakkını helal et 🤦🏻♀️🙏🏻
Ne kadar bir mebla gider , düzeltilmesi için acaba? Ona göre hazırlanayım ben.
Annenden ne kadar aldılar...
Annem burnunun sadece ucunu yaptırmamıştı tamamen şekli değişti , 8 bin almışlardı ama doktorun adını bilmiyorum. Senin sadece burun ucu olacağı için daha az bir mebla gider ^^
Çokkk teşekkür ederim 🙏🏻🌸🌹😘😚🥰
Rica ederim, doktoru iyi araştırmayı unutmayın👋🦄
😂😂😂😂 geçmiş olsun 😅 et olabilir mi acaba
Ne gülüyon be 😂
burnunda et vardır diycem de ucu diyorsun ya yok yaşlılık belirtisi bu😄😄
Et değil vallahi basbayaa büyümüş 😅
Çok tuhaf ya
:((((
artık sen göz ucunla burnunu görüyorsundur😄😄
Sjfjfkgfjdj
o değilde seneye ben 25-29 yaş arası mı olucsm🙁😢
bu sitede de gizli olunmaz ya artık😄
Yaş kaç 😅
24 işte😬
Hömm tamam 😅
burada doğum günüm başka bişeydi😄 2. doğum günüm oluyor ama genelde burada kimse kutlamıyor😀 soru sorsam bile gelen yok😄😄
Kıyamam 😅 şimdiden yeni yaşın kutlu olsun 🎉🎂🥳🥳🥳
3 oldu😄😄 teşeekküürleeeerr 😇 senin de kutlu olsuun ❤️😈😄
😂😂😅😅😅😅