Günde tek öğün öneririm. Ama müthiş ye. Etinden sütüne cebizinden pekmezine her şey olsun. Yumurta vs. Ben lise 1 de 85 kg idim böyle ve sporla zayıfladım. Canın hamburger mi cekti? O 1 öğünde ye ama asla tüm gün yeme veyatta çok fazla yiyip yaktigin kalorileri alma. Valla kilo çok zor bi şey insanin hayat kalitesini çok dusuruyo. Insallah istedigin kiloya kavusursun. 1 ogun zor gelirse 2 ogun de yapabilirsin. 21 gün az beslenmeye alistir kendini o 21 gun çok zor gelecek ama ondan sonra bünye alisiyo. Vallahi hic eskisi gibi surekli ac, ya da psikolojik yeme ataklari gecirmiyo insan. Ve cok aciktiginda 3 tane falan ceviz ye 1 saate kana geciyo tokluk veriyo aclik hissi yok oluyo. Beynini boyle ufak oyunlarla kandir. Ve en onemlisi sosyallik. Halk egitim merkezinden kurslara yazil, ozel kursa git imkain varsa, spora git bi hobi edin surekli evde durma vs. Unutma hiçbir yemek aynadaki goruntumuzden daha degerli olamaz ❤ bozmak istediginde "Zayiflayinca yiyemeyecek miyim sanki" diye motive et kendi.
Haklısın evde durunca insan sıkıntıdan yiyior. Ben 2 ögün yapıyorum diyetimi genelde geçen haftalarda başlamıştım ama bıraktım kiloda veriyordum ilk 2 ögün yapıp sonradan tek ögüne düşürebilirim tek istegim 4 seneki halime gelebilmek.. ve inanırmısın 67 68 kilolardayken bile begenmezdim ve daha zayıfşamak isterdim 10 kg filan...
Ben karantinadan önce 59 kiloydum 55 olmak istiyordum kendimi şişkin vs hissediyordum. Hayatimizin tadini hep bir şeylere kilif uydurarak cikaramiyoruz maalesef.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
şu an olmak istedigim kilodasın:(( en son 4 sene önce o kilodaydım
Su an kac kilosun ki?
Çok boşver
Günde tek öğün öneririm. Ama müthiş ye. Etinden sütüne cebizinden pekmezine her şey olsun. Yumurta vs. Ben lise 1 de 85 kg idim böyle ve sporla zayıfladım. Canın hamburger mi cekti? O 1 öğünde ye ama asla tüm gün yeme veyatta çok fazla yiyip yaktigin kalorileri alma. Valla kilo çok zor bi şey insanin hayat kalitesini çok dusuruyo. Insallah istedigin kiloya kavusursun. 1 ogun zor gelirse 2 ogun de yapabilirsin. 21 gün az beslenmeye alistir kendini o 21 gun çok zor gelecek ama ondan sonra bünye alisiyo. Vallahi hic eskisi gibi surekli ac, ya da psikolojik yeme ataklari gecirmiyo insan. Ve cok aciktiginda 3 tane falan ceviz ye 1 saate kana geciyo tokluk veriyo aclik hissi yok oluyo. Beynini boyle ufak oyunlarla kandir. Ve en onemlisi sosyallik. Halk egitim merkezinden kurslara yazil, ozel kursa git imkain varsa, spora git bi hobi edin surekli evde durma vs.
Unutma hiçbir yemek aynadaki goruntumuzden daha degerli olamaz ❤ bozmak istediginde "Zayiflayinca yiyemeyecek miyim sanki" diye motive et kendi.
Haklısın evde durunca insan sıkıntıdan yiyior. Ben 2 ögün yapıyorum diyetimi genelde geçen haftalarda başlamıştım ama bıraktım kiloda veriyordum ilk 2 ögün yapıp sonradan tek ögüne düşürebilirim tek istegim 4 seneki halime gelebilmek.. ve inanırmısın 67 68 kilolardayken bile begenmezdim ve daha zayıfşamak isterdim 10 kg filan...
Ben karantinadan önce 59 kiloydum 55 olmak istiyordum kendimi şişkin vs hissediyordum. Hayatimizin tadini hep bir şeylere kilif uydurarak cikaramiyoruz maalesef.
Evet öyle boylarımızda yakın ya kilolu olmak çok kötü bişi cidden tez zamanda veririz inşallah
Bizi hayvanlarda ayıran özellik irade bunu bazı durumlarda kullanabilmemiz gerekiyo bilmem anlatabildimmi
Diyeti bozma pisman olursun
Spor yap, hayallerin için iradene sahip çık.
Diyetine devam et