Burnum kucuk biraz kalkik ve kavisli oldu ama burnum degistigi icin insan icine cikmaya cekiniyorum. Eve misafir gelince kapidan hos geldiniz deyip odama cekiliyorum.
Nasil asabilirim?
Nasil asabilirim?
yani burnuna takacak evin kirli ona takacak diye endişeleniyorsan o kişi zaten seninle yakın birisi değildir onuda önemseyen ne olur önemsemesen ne geçer fazla takıntılı olmamaya çabalıyacaksan önce başka insanların fikirlerini gereğinden fazla umursamamayı dene senin için kişiliğin için olan fikir ler tabiki fikirlere değer verebilirsin ama senin kişiliğin ve toplum yapısı yüzünden oluşan fikirler ise gerek yok
Tesekkur ederim
Bir ton para verip saklanmak niye? Hayat sandığımızdan daha kısa, boşuna kendini kısıtlama. Laf edene de kulak asma. Sonra çok pişman olursun bu saklanmalarına
Cok haklisin ama elimde degil. Daha ameliyat olali 2 hafta oldu. Belki alisamamisimdir hala yeni halime
Cok tesekkur ederim ❤
Cevap
5Cevap
Çekinecek bir şey yok, burnunu istediğin gibi yaptırdın dilediğin gibi tadını çıkar
Cok cekiniyorum. Su an evde misafir var ama ben hos geldiniz deyip odama cekildim. Onlar gidene kadar da cikmam odadan
Estetik yaptırdığını bilecekleri için mi
Zaten belli yaptirdigim. Saglik sorunum vardi ayni zamanda estetik de oldu
E tamam, sen herkese burnum doğal mı demeyi planlıyordun
Hayir oyle planlamiyodum. Ameliyattan sonra cekindim
En kötü güzel olmuş diyecekler biliyorsun Di mi
Ya da yargilayacaklar belki kotu dusunurler arkamdan konusurlar
Elalemi boş ver sen ne düşünüyorsun o önemli
Saçmalıyorsun bence bende oldum dışarı çıkmak için sıbırsızdım🤭
Ayıplanacak bir şey yok ki. Cık sanki burnunu yiyecekler 😂
Cok cekiniyorum insan icine cikmaya
O zaman niye yaptırdın🙈
Geçmiş olsun 🤲
Tesekkur ederim
Zamanla olur
O zamana kadar nasil asacagim
Neden oldun o zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?