Böyle düşünenler olmasına rağmen, her bireyin yılda bir check up yaptırması gerekiyor. Sağlığımız için her türlü erken teşhis çok önemli. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Check-up yaptırmak herkes için gerekli midir yoksa para tuzağı mıdır?
Çok masraflı olabiliyor lakin en azından 2 yılda bir yaptırılması zaruri bence. Çünkü ne zaman vücudumuza gireceği belli olmayan ve iyice yerleşene kadar da kendisini hissettirmeye tümör adlı lanetlerle yaşıyoruz. Ben kanser olup atlattığım için gönül rahatlığıyla cebinizi değil sağlığınızı düşünün diyorum.
Aslında gerekli tabi ki ama biz millet olarak bunu da alışkanlık haline getiremedik. Bunda tabi ki maddi konuların da etkisi büyük, Hicbir zaman gelir düzeyi yüksek bir halk olamadık çünkü...