Kedim var 2.5 aylık çok canım yanınca bende dayanamıyorum tutamıyorum kendimi dovuyorum? Sinirimden?

Elimi kanatacak sekilde tırnağını geçiriyor kanatacak şekilde canımı çok acıtacak şekilde tırnağını geçiriyor bende Allah ne verdiyse dovuyorum yapmasının sebebi de nankör olması lanet olsun sokaktan aldım yemini suyunu şefkati herşeyi gösteriyorum gel gelelim hakatten nankör Müş lan bu hayvanlar veterinere götürdüm hiç bir masrafından kaçınmadim 1500 TL hatta fazlası para harcamisimdir onun için hatta kulak enfeksiyonu var onun için ilacını aldım veterinerde iğnesini yaptırdım ilacı oral yoluyla verince yemiyor bende zorla mecbur yedirmem gerekiyor yoksa kafası yana yürük olucak ve yüz felci geciricek ilerliyen zamanlarda 1 yaşına gelince hapı veriyorum çok kurnaz ve zeki yiyormuş gibi yapıyor ben bırakınca ağzından hemen atıyor bende mecburen biraz hirpaliyarak vermek zorunda kaliyorum hirpalamaktan kastım zorla ağzını açıp zorla boğazından ovaliyarak gecirmeye çalışıyorum ve yediriyorum tabi ama elimin amina koyuyor arkadaşlar biraz daha zorlasa elimi yirtacak o derece acayip kan akıyor bende onun ki can sa benimki de can canım acıyor ve dayanamayıp ağzına yüzüne popona neresi denk geldiyse bu temiz dovuyorum vallahi işte o zman kedi gibi oluyor şerefsiz atmaya kalksa. Atamiyonda artık olmuyor barınağa versem uyutacaklar ilgilenmezler öyle diyor veteriner başıma bela oldu bacım resmen özünde çok merhametli victanli biriyimdir arkadaşlar kimse yanlış anlamasın çokta severim kendisini ama canımı dediğim şekilde acitinca gözlerim dönüyor elimde değil kötü eleştirenlerin şimdiden aynısını iade ediyorum beni anlayanlar zaten gerekli yorumu yapacaktır anlamayan olacaksa da lütfen yorum atmasın.
Kedim var 2.5 aylık çok canım yanınca bende dayanamıyorum tutamıyorum kendimi dovuyorum? Sinirimden?
Cevapla