Regl dönemini hafif ağrıyla atlatmak için tavsiyeleriniz var mı?

Reglimin 1. Günü normalde bu kadar sancım olmaz şu güne kadar iki kere çektim boyle sancı. Sanki kasıklarımı söküyolar gibi hissediyorum. Terliyorum ve üşüyorum. Evde de kimse yok :( ayağa kalkamıyorum sıcak su torbası falan yapmak istesem de. Ağrı kesici Gripin ictim inşallah geçirir. Siz nasıl geçiriyorsunuz döneminizi?
Regl dönemini hafif ağrıyla atlatmak için tavsiyeleriniz var mı?
Cevapla