Bu konuda ki kaynak nedir? Bilimsel bir makale varsa okumak isterim. Nerede yağan yağmurmuş bu? Metropol de ve şehirleşmenin çok olduğu yerlerde göğe yükselen buhar atık ve kirli sular + kirli hava sebebiyle tamamen azot + karbondioksit + bozuk oksijen ile yükselir. Fotosentez sağlayan ağaçların yok edilmesiyle birlikte bu buharlar homojen etkiyi kaybederek heterojen bir hal alırlar. Bu da bulutları tamamen verimsiz sularla doldurur. Sonra ne mi olur? https://www.haberturk.com/camur-yagdi-son-dakika-istanbul-a-gece-camur-yagdi-3044132 bu olur. Çamur banyosu seviyorsanız ne ala. Örneğin, şu an yangın yerlerinde çok ciddi atık gaz ve karbondioksit yoğunluğu var. Burada biriken buhar ve bu yükselen bu buharın getireceği yağmur tamamen zehirlidir. Bulutlar başka yöne kayarsa ve gittiği yerde orman yoğunluğu varsa bir nebze temizlenme şansı var. Mesela: https://www.sozcu.com.tr/2019/gundem/cuma-gunku-yagmura-dikkat-kimyasal-yagacak-5341720/?utm_source=ilgili_haber&utm_medium=free&utm_campaign=ilgilihaber İyi geliyor diye her yağmurun altına çıkarsanız iki gün sonra derinizde kabarmalar görürsünüz. Söz konusu yağmur yüksek oksijenli Kaz Dağları'nda yağarsa o zaman %1-2 lik azot ile asitsiz bir şekilde yağar ve belki dermotolojik faydalar gösterebilir ki bunun için de yağmur altında beklemeye gerek yok. Bu tür platformlarda bu tür konular paylaşırken bilimsel kaynak ve doğru verilere lütfen özen gösterin. Mutlu günler.
Banyo yapmayan biri için iyi olabilir. İçersinde toz, mineral, azot... bulundurur çeşme sularına göre daha yumuşaktır. İçilecek kadar da temiz değildir. En önemli özelliği yeryüzünü, toprakları, bitkileri, barajları ve insan ruhunu doyurmasıdır. Cidden insanda değişik duygular hissettirebiliyor, mutluyken daha mutlu, üzgünken daha üzgün olunabiliyor