3. doz aşıyı olmam gereken tarih geçmiş, ne yapmalıyım?

Arkadaşlar ilk iki dozu o dönem başka seçenek olmadığı için #sinovac olmuştum.

3. dozu #biontech olayım mi olmayayım mi diye düşünürken tarihi iki gün geçmiş 🤦🏻‍♀️

Vurulmak istiyorum, ne yapmam lazım?
3. doz aşıyı olmam gereken tarih geçmiş, ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Bugün oldum arkadaslar,

*Ayrıca önceden randevusuz aşı yapılıyordu,

Şu an Aşı sıkıntısı varmış, randevusuz yapmıyorlar artık bilginize
3. doz aşıyı olmam gereken tarih geçmiş, ne yapmalıyım?
Cevapla