*Ayrıca önceden randevusuz aşı yapılıyordu,
Şu an Aşı sıkıntısı varmış, randevusuz yapmıyorlar artık bilginize
Sinovac daha etkin aşılar gelene kadar acil durumda yoğun bakım ve ölümleri azaltmak için kullanılan bir aşı oldu. Klinik verileri öyle gösteriyor ki çok da işe yaradı. Fakat yayılımı azaltmak yani salgını kontrol almak için kesinlikle yeterli değil. Bu nedenle Sinovac olanlar 3. doz olarak BioNTech Comirnaty de olabiliyor. İşin iyi yanı bu şekilde çok daha iyi antikor seviyelerine ulaşılıyor (özel bir tanı merkezinde 12500 u/Ml değer görmüşlüğüm var). Tabii çok da çarpıcı oluyor sebep olduğu halsizlik gibi yan etkiler.
Bence aşı merkezine gidip durumu konuşun, yapacaklardır.
Teşekkür ederim 🙏🏻
Cevap
6Cevap
Günü geçebilir randevu al ve git yaptır sıkıntı olmaz..
Sorun olmaz al randevu git vuruyorlar. Arkadasimin da bir gün geçmişti yinede randevu verdi ve vuruldu
Teşekkür ediyorum ☺️
Bende iki doz sinovac oldum şimdi baktım aşılariniz tamamlanmış yazıyor ancak son aşıyı daha ongun önce oldum. Ucuncu bir asi çıkmadı bana
Üçüncü doz aşı için e nabizda tarih aralığı çıkmalı aslında, belki üzerinden zaman geçince düşüyor sisteme , takip edin yine de
Olabilir.. Şifa olsun
Teşekkür ederim 🙏🏻
3 doz şartı mı var lan, 2 doz ne zamandan beri yetersiz..
3. Doz da isteğe bağlı elbette fakat yeni varyantlar sebebiyle iki doz yeterli değil denerek 3. dozu yapmaya başladılar.
Kafamı karıştıran ise iki dozu sinovac oldum , bunda dilediğini seç diyorlar, garip geldi seçim şansı verilmesi 🙄
Bana tanıyor
resimag. com/p1/066db59ba3a5. jpeg
Hayır tabi ki, gidip oldum zamaninda , onları olurken terrddut etmedim, zaten ilk aşılananlardanim. Sinovac vardı sadece. Biontech olayı kafa karıştırıcı geldi. Neyse bugün olayım bir iki gün gecikmeden umarım problem olmuyordur 🤷🏻♀️
Haklısın, muhtemelen öyle. Sinovac iki doz yetersiz olduğu düşünüldüğü için olabilir.
Arkadaşlarım hep randevu alıp üçüncu dozu vuruldular , sadece ben değil 😄 bu manada karışıklık olacağını sanmıyorum
3. Dozu zaten Biontech olmak zorundasın. Yani şart olarak 1 doz Biontech zorunluluğu var.
Hayır öyle bir şart yok, ikisinden birini seçebiliyoruz
Sanırım tekrar randevu alabiliyorsun
Tamam hastaneye gidip olabilir sin problem olmaz o
Ağla
git hastaneye yaptır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?