
- Dizimi bükemiyorum, açıp kapatamıyorum. Aniden başladı bu durum.

Bende de aynı durum olmuş du zorlamaya bağlı ödem olmuştu çok yönlü bir durum sinir sıkılaşması dizi zorlama eklem ağrısı bir rotgen falan çektir istersen
Ortopedi doktoruna randevu alacaktım bu ay için randevu alamıyoruz yer yok. Acile gittim az önce geldim eve. Ağrı kesici krem ve hap verdi of of 😔
Herkes doktor olmuş burada da 😅
Öncelikle geçmiş olsun, aynı durum bende de vardı ortapedi Dr gittim sıvı kaybı vardı bende iğne vurdu ve destekleyici bir gıda takviyesi verdi şu an gayet iyi durumdayım
Dizlerini büktüğün zaman bir ağrı oluşuyor mu?
Geçmiş olsun gecem benim bir hanim arkadaşda da aynisi oldu voltaren krem sürün iyi gelir.
Ne güzelmiş bacaklar
O. Çocugu Anan Her Gün Babamın Kucağında Haberin Var mı? O artık benimde annem oldu. 🤣
Cevap
26Cevap
Ani hareket yaptın mı
Darbe aldı mı
Geçmiş travma öyküsü var mı
Yaş kaç
Ne iş yapıyon
İşsizim, tüm gün evdeyim. Boş boş yatıyorum, uzanıyorum.
Yaş 25
1 hafta önce aniden sol diz kapağıma ağrı girdi. Merdiven çıktıkça, merdiven indikçe daha kötü oldu
Bugün ağrı iyice şiddetlendi. Bacağımı açıp kapatmakta zorlanıyorum diz kapaklarımda şiddetli ağrı var. Acile gittim ağrı kesici krem ve hap aldım
Herkes buz koy dedi sen sıcak tampon diyosun😔
farkında olmadan ani harekeler bazen zorlanmaya bağlı eklemlerinde problem olmuş olabilir bence bir doktora görünsen iyi olur.. çok geçmis olsun 🙏
Ani bir hareketle burkulmus olabilir dizini bukemiyosan problem büyük olabilir ortopedi doktoruna gitmelisin
Sıvı kaybı olabilir dizlerinde. Menisküs olabilir. Yormuş olaavilirsin.
Menisküs ise ameliyat şart mı peki :(
Hayır değil benim yıllardır var ama olmuyorum. Hatta olanların dah kötü oluyor diyebilirim
İncittin ya da burktun mu? Gece uyurken farkına varmadan ters bir hareket de yapmış olabilirsin.
Git göster buradakiler ne bilecek ki ani hareketle ağrıyacak yer değil gibi
Meniskus problemi olabilir ısıtılmış havluyla veya dizlik rahatlamani sağlayacaktır
Problemi sana bir ortopedi doktoru söylemeli gözde . Biz değil.
Ters bir hareket yaptıysan olabilir zorlamışsındır başka bir şey de olmuştur doktora git göster.
Menisküs bi yere kadar ilaçla tedavi edilir daha sonrası mecbur ameliyat diz kapağın ters dönmüş de olabilir sen farkına varmadan ya da sıvısı bitmişte olabilir bir çok etken var
Her şey olabilir ya, bı doktora git bence
Kapalı canım ya :/
Acilde ortopedi vardır canım 😌
Bu arada bacaklar da güzelmiş 😝😝
🤣🤣 Teşekkür ederim
😝😝😂
Ben diyemedim ama diyen olmuş, bacakların gerçekten de hoşmuş, hem renk hem de şekil olarak
Aynı ağrı bendede olmustu platese gittikden sonra gectı cok sukur😇
Menisküste bir sorun olabilir iltihap olabilir bi intaniyeye görün diz ağrısı kötüdür bilirim
Menisküste sorun varsa ortopediye görün eğer ani hareket çarpma burkma olmadıysa mikrop kapmış olabilir benim bi ara ayağım şişmişti içeriden şişlik varsa öyledir
Menisküs olabilir doktora gitmelisin
Ortopedi doktoruna randevu alamadım, yer yok. Özel hastane de bulunduğum yerde yok. Menisküs ameliyat gerektirmez değil mi ilaçla düzelir :( korkuyorum ya
Buz ne işe yarayacak peki
Ani hareket sonrası olmuştur
Kıkırdak zedelenmiş olmalı, yanlış oturmakdan
kırık dizle çökgeçerr..
Diz topuğu kitenclennesi olmuş sana 🤔
Buz torbası bağlayın en kısa sürede doktora gidin
Mr çekilmesi lazım. ortopedi bölümüne gt mutlaka.
o bacakları öpersem berki geçer
Üstüne düştün mü hiç
Hayır, balkonda yürürken aniden ağrı girdi. Sonra geçmedi, 8 gündür aynı durumda
Zıplayınca ağrıyor mu ya da aç kapa yaparken
Aç kapa yaparken çok ağrı oluyor yapamıyorum zaten aç kapa
Büyük ihtimalle menüsküs bence ama emin olmak lazım
Menüsküs olursam bittim ya ameliyat olmak istemiyorum ben ya 😔
Sürekli dizlerim mi ağrır peki menüsküs ise offfffff
Yazsana bana. Konuşalım bu konuyu☺️
Merhaba bir çözüm bulabildin mi acaba aynı durumdayım şu an
Su toplama olarak biliorum
Ne oldu ki
Doktora görün sıvısı azalmış olabilir
Valla pek anlamamda boyun büyüyordur
geçer korkma
Doktora göster acil
Menisküs yırtığı
Ameliyat mı ederler bide doktora gidemedim kapalı her yer hareket mi edeyim dinlenim mi
Kendini zorlamadan hareket edebilirsin sanki
Hep böyle mi kalıcam ameliyat mı olmam lazım
Benim sağ dizim de hem menisküs yırtığı var hem de çapraz bağlarım köpük. Ameliyat olmadım
Ama ben dizimi açıp kapatamıyorum bugün düne göre daha kötü oldum napıcam bu acı geçermi ya. Otobüse zor bindim bugün hastaneye gitmek için. Bide 3 gün sonra iş görüşmesine gidicem düzelir mi 3 güne acaba dinlensem
Buz kompresi yap
Ne işe yarar peki buz 😔
Sismeyi engeller canım
Peki 28 inde iş görüşmem var oraya gidene kadar ağrım geçer mi dinlenirsem napmam lazım tavsiyen var mı ağrı kesici krem aldım sabah birde hap. Acilde ki doktor yazdı. Ama bir faydasını görmedim hiç
Tavsiyem az hareket etmen. Konuyla ilgisi yok ama mesleğin ne?
İşletme mezunuyum, muhasebe.
Anladım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?