Resimde ki kısma aniden ağrı girdi, 1 haftadır geçmedi. Dizimi açıp kapatamıyorum çok ağrıyor. Sizce sebebi nedir😔❤️?

Resimde ki kısma aniden ağrı girdi, 1 haftadır geçmedi. Dizimi açıp kapatamıyorum çok ağrıyor. Sizce sebebi nedir😔❤️?
  • Dizimi bükemiyorum, açıp kapatamıyorum. Aniden başladı bu durum.
Sizce problem ne?
Resimde ki kısma aniden ağrı girdi, 1 haftadır geçmedi. Dizimi açıp kapatamıyorum çok ağrıyor. Sizce sebebi nedir😔❤️?
Cevapla