Tatildeyim ve regl oldum, yanımda siyah pantolon falan da yok. Ne yapabilirim?

Benim kanamam çok fazla oluyor ve sızması da çok oluyor, pedim var fakat büyük olunca kıyafetlerimle de hem rahat olmuyor hem de dediğim gibi sızdırma ihtimali yüksek.. sizce ne yapmalıyım? Bu seferlik en azından kanımı azaltma imkanım olsa keşke... karnına buz koy diyen var da işeyarar mı yani bir de karın ağrısı yapmasın ☹️☹️☹️
Tatildeyim ve regl oldum, yanımda siyah pantolon falan da yok. Ne yapabilirim?
Cevapla