Çok sık acıkıyorum, elim ayağım titriyor, çarpıntım oluyor ve yatsam da dinlenemiyorum. Neden olur bunlar?

Diyabet için test yaptırdım ama açlık kan şekerim normal çıkmış (98). Ama ben 2 saatte bir acıkıyorum 10-11 de yemek yesem 1 de elim ayağım titriyor 2 gibi yiyorum 4 de yine acıkıyorum. Üstüms inanılmaz bir halsizlik çöküyor sizce neden olur bu
Çok sık acıkıyorum, elim ayağım titriyor, çarpıntım oluyor ve yatsam da dinlenemiyorum. Neden olur bunlar?
Cevapla