Diyabet değilim test yaptırdım.
Ama ciddi manada dayanamıyorum. Bir dönem stresten sürekli yerdim ama bu onun gibi bir şey de değil.
Mesela saat 4 de yemek yedim ama şu an mideme kramlar giriyor halsizim dayanamıyorum sinirleniyorum ellerim titriyor. Bu durumda olunca normalden de fazla yiyorum.
Oruç dahi tutamadım son iki senedir yarısını tutmamışımdır. Çok sinirleniyorum başıma ağrılar giriyor. Neden oluyor bu? Artık çıldırıcam bu kadar iğrenç bir his olamaz
Ama ciddi manada dayanamıyorum. Bir dönem stresten sürekli yerdim ama bu onun gibi bir şey de değil.
Mesela saat 4 de yemek yedim ama şu an mideme kramlar giriyor halsizim dayanamıyorum sinirleniyorum ellerim titriyor. Bu durumda olunca normalden de fazla yiyorum.
Oruç dahi tutamadım son iki senedir yarısını tutmamışımdır. Çok sinirleniyorum başıma ağrılar giriyor. Neden oluyor bu? Artık çıldırıcam bu kadar iğrenç bir his olamaz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
O bende de var ajlık bize vuruyor, doktora gittim bunun için iştah kesici filan verdi
İşe yaradı mı? Abi ben iştahlı bir insanım ama bu ayrı vallahi açlık kırmızı çizgim oldu resmen
İşe yaradı sucuk kokusundan midem bulanır olmuştu, ilacı kullanmayı bıraktım şu an eski halime döndüm yemek her türlü yıllardır kırmızı cizgimdir sinirli gergin olurum aç iken yemek yedikten sonra melek gibi huzurlu hissediyorum
😂😂😂
Benim başım ağrımaya başladıysa artık yemek yesem de fark etmiyor ya 🥲
Seni çok iyi anlıyorum ben çözümü kısa süreli bulabildim bizim kaderimiz...
Ama yemek yemeyi çok seviyorum o yüzden iştahım kesilmesin ya 😂 Midem ve başım ağrımasa biraz idare ederim aslında ama diğer türlü sakin olamıyorum. Ben stresliyken de dehşet yerim patlayana kadar o zaman da titrerim mesela yedikçe yerim durmam ama şuanki durumum biraz daha farklı
Of of 😭😭
Beni anlatıyorsun... yemek yapmayı ve yemeyi ayrı seviyorum
Bende fenasal yiyorum ve yemek çok zevkli bir şey
Vallahi yemek de olmasa ne yapardık 😂 Bende canım sürekli bir şey çeker yaparım mecburen dayanamam hiç
Yasayamazdik ınsta keşfet kısmı sadece yemek...
Allah ım şükürler olsun ya yedim rahatladım 😂😂
Çok şükür 😅😅😅
Gözlerim açıldı kendime geldim vallahi ahahah 😂😂😂
Şekerini ölçtürdün mü
Ya birkaç kere kötü olduğumda biraz yüksek çıkmıştı ama hastanede ölçtürdüm normaldi bir şey çıkmadı
O zaman aç kalma
Psikoloğa git, sebebini biz bilemeyiz.
Bedensel birşeyin psikologla ne ilgisi var psikolog mide ağrıma ne gibi bir çözüm getirebilir
Psikolojik bu, aç kalamamak. Aç kalındığı zaman el ayak titremesi ve kontrol edilemeyen sinir bozuklukları. Eğer bedensel ve fiziksel bir durum yoksa psikolojik demektir. Aşırı yemek de var, gereğinden fazla ve kontrolsüz yemek yemek de psikolojik bir rahatsızdır.
şu an gereğinden fazla yemek yemiyorum çabuk doyuyorum sık acıkıyorum. Bir dönem yeme bozukluğu yaşadım evet ama şu an öyle değilim. Benim sinirli olma sebebim kendimi aşırı halsiz hissediyorum, mideme sancı giriyor ve başım ağrımaya başlıyor eğer açken başım ağrımaya başladıysa o zaman bütün gün geçmiyor bende o zaman çok sinirli oluyorum 🥲
Kanka, yine de git psikoloğa. Bir şey kaybetmezsin, 2-3 seansa çıkar zaten ne olduğu neden olduğu. Testleri yaptırmışsın sonuçta, bir şey çıkmamış hastaneden. Bir de psikoloğa bak o da bir şey demezse yapacak bir şey yok artık, psikiyatriste gidersin ilaç falan yazar en azından.
Bunca şeyde psikiyatriste gitmemişim bu saatten sonra da gitmem sanırım.
Bende öyleyim araba bile benzinle calisir