Boyununuzu , belinizi , parmağınızı falan filan kütletiyor musunuz :D ?
Çok zararlı kireçlenme yapıyor ama napalım :D
Çok zararlı kireçlenme yapıyor ama napalım :D
Ben önceden çok yapardım. Boynumu, sırtımı, bileklerimi, parmaklarımı neredeyse olabilecek her yerimi kütletirdim ama sonradan dediğin gibi çok zararlı olduğunu duydum ve bir anda bıraktım. İlk başlarda o kütlettiğim bölgelerde tutulmalar oluyordu. Sanki kütletmem gerekiyor gibi hissediyordum, bağımlılık yapmıştı gerçekten ama bırakacağım demiştim bir kere! Sonra hiç kütletmeden zamanla kendiliğinden geçti. Şimdi çok rahatım :)
istesemde beceremiyom boynum ve omuzlarım ağrıyor omuz kütürdemez gerçi çıkar puf
parmaklarımı her dakika başında boynumu da aynen bilekler sırt her ne varsa var bende yaşlandığımda çok kötü şeyler olucak biliyorum :(
evet özellikle de parmaklarımı kütletmek alışkanlık oldu :D
Cevap
31Cevap
Bir tek parmaklarımı kütletebiliyorum ben. Boynumu denemiştim olmadı belimi denedim olmadı. Ne yapalım bende kavgadan önce dövüşçüler kütürdetir ya onun gibi yapmaya çalışıyorum 5 parmağın 2 si kütürdüyor yan sonuç olarak evet :/
parmak çıtlatmak zararlı değilmişş buyrun izleyin:
link
ben hariç kemik kıran sülalesi gibiyiz herkes çatır çutur
ben gıdıklanmazsam mıncık mıncık sırt masajını severm : )
boynumu sağ sola yapıyorum çıt çıt oluyor kütlüyebiliyorum, belimi de kıvırıyorum kütlüyor, parmağımı büküyorum kütlüyor :D sen? bence zararı yok faydası var kemikler hareket ediyor çalışan demir pas tutmazmış.
Hem de nasıl. Ayak parmaklarımı bile yapıyorum bazen. Acayip rahatlatıyor insanı :)
kutletiyorum, cok zararli olmasi olayi da dusunuluyor, olmadik yere yorarsan kireclenir vucudun gerektiginde istiyor bu rahatligi :D
ayagımı kütletiyodum we bağlarım zedelenmiş 10 gün üstüne basamadım artık kütletmiyorum
parmaklarımı sık sık kütletirim alışkanlık yaptı yaşlılıkta çekcez işkenceyi
belimi eskiden kütletirdim, boynumu da, şimdi sadece barnaklarımı kütletiyorum:)
neredeyse kütlemeyen eklemim yok. hatta akla gelmeyecek yerleri bile kütletmenin yollarını buldum :)
şu anda tam yapıyordum ki soruyu gördüm vazgeçtim :)
bütün eklem yerlerımı kütletiyorum :(
bu arada nickini hiç begenmedm :D
bi parmaklarımı kıtlatıorum, zararlı ama yapıcak bisey yok :)
allahım ya seni bi yakalarsam ağzını burnunu kıracam :D kız mız dinlemicem :DDD
bana mutluluk veriyorsa kireçlenme falan gerisi yalandır :)
Oturmaktan bazen belim agriyor. iniyorum imalata
goril gibi bir kac eleman var.acaip kutletiyolar.
Iyi geliyo valla
Boyun, bel ve parmaklarımı kütletiyorum gün aşırı. Arada sırada istemsizce dizlerim ve omuzumda kütlüyor. Baya gürültülüymüşüm ya böyle yazınca anladım. Aferin bana.
Biri sırtımı çiğnese sevabı büyük yazılır. Kütür kütür.
hergün kütletirim ama çok kötü bişey yaşlanınca o kemikler kireç tutuomuş aslında kötü bişey sürekli kütleme
Parmaklarimi kutletiyorum 25 kez ses cikartiyorum.
Basaria ovundum <3
İnanır mısın göğüs kafesimi bile kütletiyorum. Umarım sağlıklı bişeydir 😄
Yazık kemiklerime kıran çıkarsa fena olmaz hani:)
Yapmıyorum yapanlara da ayar oluyorum.
hayır kütletmiyorum :)
Stresli olduğum anlarda yaparım bunu
parmaklarimi ve bileklerimi maalesef
bilek kütletiyorsan sende profesyonelleşmişsin bu işte :)
ben dizlerimide kütletebiliyorum naber :))
evet kütür kütür hemde.
günde en az 10 kez :D
çok değil ama parmaklarımı kütletirim :D
bişey olmaz rahat ol bende cok yapıyorum
ayak parmaklarıma kadar kütletirim :D
Parmağımı, bileğimi falan çok yapıyorum.
sağlıksız olduğunu bilyorum ama evet
kütletmem bu konuda hassasım :)
malesef parmaklarım :(
parmağıma çok yaparım
genelde parmaklarımı ve bileklerimi
herşeye inat tüm vücut kütlüyoruz.
Çok nadırde olsa parmaklarımı
Elimi kütletirim başka olmuyor yapamuyorum
evet sırtımı...
katır kütür hemde..
eeet
parmaklarımı ve bileklerimi, evet.
evet ya
cik .s
hee nye sordun
boynumu cok kutlerim
huylanırımm
kütlletmek candır :D
hayır...
evet heryerimi :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar