Herkese benden +1 bu camı kullanan oldu mu hiç gözlüklü yok mu aramızda?

dün sitede biri paylaşım yapmıştı fujima marka gözlük camı yaptırmış fiyatı da acayip uygun 85 tl ben gözlük camına 250 tl vermekten sıkıldım bu camı kullanan var mı
https://www.youtube.com/watch?v=EEpwHLx-N9A

aslında su +1 yazanlara sinir olurdum ama ben de yaptım demek ki çok merak edince yapılıyormuş:)
Herkese benden +1 bu camı kullanan oldu mu hiç gözlüklü yok mu aramızda?
Cevapla