Artık ciddi anlamda insanlar maske den bunaldı. Aşı olduktan sonra artık şu maske olayı kalksın istiyorum. Peki siz ne diyorsunuz, aşı olduktan sonra bu zorunluluk kalkması gerekiyor mu?
18 yaş üstünün aşılanmasının ardından "Maske" yasağı kaldırılmalı mı?
Bu maske kalkmalı diyenler, bir şeyi göz ardı ediyor. Aşı virüsün size bulaşmasını engellemez, virüs vücuda girdikten sonra hafif belirtilerle hastalığı atlatmanızı sağlar. Zaten devletin aşıya verdiği önem burdan geliyor. Toplum ne kadar yüksek oranda aşılanırsa, hastanelere ciddi belirtilerle başvuranların sayısı o kadar azalacak..
Maskeler çıkarılırsa ne anlamı kalacak ki? Aşı virüsün bulaşmasını ya da yayılmamsını önlemiyor ki. Sadece ölüm ve hastaneye yatış oranını %80 engelliyor. Bir süre daha maske takımına devam edilmesi gerekiyor. Aksi takdirde 4. dalga kapıda olur.
Kalkmalı bnce çünkü maskenin pekte bir koruyuculuğu kalmıyor sosyal mesafe olmadan ama herkeste soysal mesafesizz.. Aşı korur ztn kalksın kimse de takmıyor nerdeyse ya
Gereksiz sanki çok takıyoruz. İsteyen taksın deseler daha iyi olur.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Müsade edinde, uzmanlar karar versin. Hekres zorunlu asi olmak zorunda degil, nereden bilecegim karsimdaki maskesiz birinin asi olmamis korona tasiyicisi olmadigini?