18 yaş üstünün aşılanmasının ardından "Maske" yasağı kaldırılmalı mı?

Artık ciddi anlamda insanlar maske den bunaldı. Aşı olduktan sonra artık şu maske olayı kalksın istiyorum.
18 yaş üstünün aşılanmasının ardından Maske yasağı kaldırılmalı mı?
Peki siz ne diyorsunuz, aşı olduktan sonra bu zorunluluk kalkması gerekiyor mu?
18 yaş üstünün aşılanmasının ardından "Maske" yasağı kaldırılmalı mı?
Cevapla