Covid aşınız tamamlanmıştır diye mesaj geldi bilemm ne üzerinden randevu alabilirsiniz diyor?

Gitmesem olmazmı ya? Zorunlumu bu arkadaşlar?
Covid aşınız tamamlanmıştır diye mesaj geldi bilemm ne üzerinden randevu alabilirsiniz diyor?
Cevapla