Bitkin haldeyim yorgunluktan ölüyorum ama uyku yok :/ 
Bir de şey var o mesaj gelir mi :D?


Hahah ondan mı bana da öyle dedin 😊oysa uykusu gelen sensin. Geldi mi o mesaj
Geldiii geldiii :D
sıcak hissediyorum ben ya anlamsız
Cevap
2Cevap
4 gündür uyuyamıyorum bilgisayarda dur şunu da dinledikten sonra uyurum a bu da varmış diye diye uyuyamıyorum
Baş ağrısı sadece. Mesaj bekleyerek uykumu kaçırmam hiç
Sersemlik baş ağrısı halsizlik gün boyu yorgunluk birr sürü şey. Ne olursa olsun uyku alınmalı ( harici durumları tabiki dahil etmiyorum)
Uyku gel gel diyorum😇
Itırootphoyypph
Son ses müzik açıp uyuyorm bn, nays geceler 💫
Gelmez. Uyu
İyi geceeleeğrr herkese. D
Gelmez yat uyu 😅
gelmez bekleme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar