Dişimde siyahlı vardı diş hekimime gittjm buna dolgu yapamam yaparsam doktorluk için etik değil dedi çünkü leke dedi kafam karşti?

O leke için onun 3 katı daha fazla olması gerekiyormus yapmam dedi gerek yok iyi bak bişey olmaz dedi eşindede varmış onada ellemiyormuş
Güncellemeler
+1 yıl
..
Dişimde siyahlı vardı diş hekimime gittjm buna dolgu yapamam yaparsam doktorluk için etik değil dedi çünkü leke dedi kafam karşti?
Cevapla