Hamilemiyim, test yaptirmalimiyim zor durumdayim yardim edinizzz?

Herkese merhaba. 20 temmuzda yuzeysel. bir iliskim oldu uzerimde kot pantolon ve kilot var ken gobegimi acip bosaldi gobek deliginden hamilelik olmaz biliyorum bundan bahsetmiyorum asagi dogru sizip olabilirmi bu beni korkutuyor. Daha sonra 8 agustosta regl oldum normal seyrinde fakat hamilelerde adet gorebiliyormus. Adetimin 5. gunu test cubugu alip yaptim negatifti ama hala fazlasiyla huzursuzum kendimi hamile saniyorum kafam hic bir sekilde rahat degil. Kan testi yaptirmayi dusunuyorum yarin ozel bir hastanede ama cesaret edemiyorum bilgiler ozel kalirmi ayrica gelicek sonuca bakamamak filan. Yardimci olursaniz cok sevinicemm
Hamilemiyim, test yaptirmalimiyim zor durumdayim yardim edinizzz?
Cevapla