Covid olunca verdikleri günde 16 tane alınan o ilaçlar ne işe yarıyor. Sizce içmeli miyim?
Tam olarak katkısı nedir alınmalı mı sizce yoksa zararlı mı? Bi de neden günde 1y tane direnci mi artırıyor bunlar?
Tam olarak katkısı nedir alınmalı mı sizce yoksa zararlı mı? Bi de neden günde 1y tane direnci mi artırıyor bunlar?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
sence buradan biri bunun doğru cevabını verebilir mi?
İçen insanlar daha çok hasta oluyor asla karşıt veya geri kafalı değilim ama insanları fare gibi kullanıyorlar.
Nerden biiyon
Çevremden gördüm ilaç içmeyenler kolay atlattı
Alla alla ben içtim zaten iyiydim sadece gözlerde yanma var o kadar
Ne kadar süre oldu içeli?
Bugün verdiler az önce. 6 tane içtim yanlış mi yaptım ya. Peki sonra cigerlere inerse ne olacaktı
10 dk olmadı bile
Bir kaç aya etkisini gösteriyor hatta yılda
Ne etkisi ilacın kötü etkisi mi
Aynen
Ne gibi etkiler. Bence sıkıyorsun gibi geldi
O ilaçlar sağlıklı insanı hasta ediyor mk
Neden ki
Dene de gör. 😂
Kardeş korkutma aslı varsa nedeniyle şöyle
Öyleyse neden veriyorlar bize bunu
enfeksiyonun giderilmesi için kullanılıyor
Dedem içti kalp krizi geçirdi öldü o ilaçlardan
Nerden biliyon o ilaçlardan olduğunu
Yanındaydım çünkü