Aşı olanların sayısı artıyor, vaka ve ölüm sayıları giderek düşüyor. Sizce yolun ucundaki ışık gözüktü diyebilir miyiz? Bugün 750 bin kişi aşı olacakmış 40 yaş üstünde de aşılama başladı deniliyor. Siz aşılandınız mı, yeni listeye dahil misiniz? Bana henüz sıra gelmedi ama bekliyorum. 🧐Corona Virüs Aşı
Bakan Koca: Bugün 750 bin kişi aşılanacak. Siz aşı listesine girdiniz mi💉?
Aşılanacak denmesi çok yanlış aşı vurulacak denilebilirdi. Erdoğan ve diğer siyasiler içinde Aşılanacak diyorlar mı acaba! Sıram gelmedi açıkçası yerli aşı çıkınca yerli aşı vurulmak isterim
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
aşılananlarda kafa hiç yok. istedikleri gibi vakayı düşürüyorlar bak bak aşı işe yaradı algısı oluşturuyorlar cahil ve sorgulamayan aşı sever kişiler üzerinde. hep beraber bunun sonuçlarını ilerleyen soguk havalarda ve önümüzdeki yıllarda görecez kendi düşen aglamaz şimdiden diyim.
Benim merak ettigim su; simdi bu asi bagisiklik sisteminin gorevini yapiyor ve virusu olduruyor, ya da karantina altina aliyor. Peki bu virus tekrardan sekil degistirip geldiginde zayiflatilmis bagisiklik sistemi napicak?
@neredenbaslayayim boş yapma cocuk sana mı soracam olup olmamayı güvrnmiyorum kardeşim zorla mı yaptıracaksın faz 3 çalısması nerde bu asıların bana zarar vermeyeceğinin garantisini verebilir misin bana boş yapma fikirlerini kendıne sakla